Gå til innhold

Dere som blør ved bruk av Cerazette


Riskrem

Anbefalte innlegg

Jeg er på første brett med Cerazette og har begynt å blø (omtrent midt i brettet)... nå har jeg blødd fem dager på rad og det ser ikke ut til å bli mindre. Jeg bruker bare et tynt truseinnlegg. Bind og tampong blir litt for mye. Det er ikke mensenmengder, men det er nok til at det blir klissete og ekkelt der nede :gjeiper: (sorry about the details!)

Jeg hadde sex for første gang med blod i går. Vi brukte håndkle under og det gikk egentlig veldig fint. Lurer på hva dere andre gjør? Hvis man feks blør i to uker, skal man unngå å ha sex da eller?

Jeg har aldri sex når jeg har mensen altså, men disse p-pilleblødningene midt i brettet anser jeg ikke som mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo helt opp til dere om dere vil ha sex når du blør eller ikke.

Om du kaller det mensen eller "p-pilleblødning" har da ingenting å si. Blod er blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt og holdent opp til deg og partner om dere vil ha sex til tross for spotting. Hadde konstante småblødninger når jeg gikk på Cerazette og personlig orker jeg ikke ha sex når jeg føler meg skitten der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod er blod, sant det :)

Jeg lurte bare på hva andre gjør. Jeg kjenner ingen som bruker Cerazette så jeg tenkte å spørre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg hadde ikke noe problem med det da jeg hadde kjæreste. Men ville gjerne ha lyset av de gangene, for blod er ikke akkurat det mest sexy i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det blir lite av det, gitt :sukk: jeg føler ikke for å ha meg når jeg blør, blir bare kliss-klass. Jeg er inne i min 6.uke på rad med blødning nå, hadde en periode ca midt i der jeg bare spotta bittelitt, så da gikk det for seg :sengekos: men når jeg blør litt mere, er det stopp. Jeg blør heller ikke mengder, har vært lite mengder etter at jeg begynte på cerazette, men nok til at jeg må bruke innlegg (eller menskopp, hender seg jeg trør inn den, for jeg blir så forbanna lei :kjefte: ) og til at det blir blodsøl.

Jeg har ikke tenkt å fortsette noe lenge med disse pillene, skal bare holde ut til februar/mars. Så jeg ser ikke poenget i å trø i meg en ny type p-piller bare for denne korte perioden. Men det hadde vært supert å få en mens-fri jul i julegave.... :filer: for dette tar på :snurt: før hadde jeg i det minste 5 dager "fri" hver 14.dag, men nå går det i ett :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg begynte på disse pillene blødde jeg konstant i 2 uker, da hadde jeg ikke sex! Fysj, det kan jeg aldri tenke meg, noe så ekkelt.. Har gått på de i 2år og har bare hatt 3-4 småblødninger i løpet av de åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...