Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Koselig at du synes det Revenka!

:) Koselig at du titter innom Milla!

I dag tidlig reiste sambo på kurs, så da har jeg ettermiddagen for meg selv. Skal nok klare å benytte tiden til masse tvserier han ikke liker at jeg ser på (mens han er i stua).

I ettermiddag er det også dugnad i borettslaget, så skal vise meg fram selv om jeg kanskje ikke kan gjøre stort. Evt skal jeg være håndtlanger for min kusine som også bor i samme borettslag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er formen?

Jo, formen er god den! Er nettopp kommet inn etter å ha jobbet ute. Kjenner at det tar på, men det er godt å røre litt på seg også. Koselig med grilling av pølser og litt snakkis med naboer.

8 dager igjen på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig reiste sambo på kurs, så da har jeg ettermiddagen for meg selv. Skal nok klare å benytte tiden til masse tvserier han ikke liker at jeg ser på (mens han er i stua).

Tv-serier jeg liker er faktisk grunnen til at det ikke er så ille at samoer'n jobber overtid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det er godt å ha tv'n for seg selv av og til. :)

Jeg har en liten multimediaspiller som jeg kan putte videofiler inn på og se tv når jeg vil da. Med propper i ørene. Men det er jo koselig å se sambo også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Bare innom for å ønske dere en riktig god helg :blomst:

Noen planer kanskje...?

Her blir det en stille helg, har vært endel som har skjedd de siste dagene så greit å få litt ro og fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Milla, takk for det.

Her er det også en rolig helg. S og samboeren til ei veninne var for å hente bilen vår i går, også spiste vi hjemmelaget pizza sammen alle fire etterpå. Også så vi på film. Wall-E. Artig med tegnefilmer!

I dag har vi støvsugd og ordnet bilen litt. Samt vært på OBS for å handle litt. Nå skal vi bare nyte resten av kvelden med kylling, salat og mer bamsemums til dessert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 uker i går! :)

Vi hadde en fin kveld i går ja. I dag har vi vært en rimelig lang tusletur i skogen. Vi kom akkurat inn da det startet å regne igjen. Det regnet utrolig i natt, og blåste mye. Jeg måtte ha igjen vinduet, siden det bråker når regnet treffer metallet under vinduet.

6 dager igjen på jobb.

Det skal bli godt å sove. Kjenner jeg er sliten i beina etter gåturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke gjøre så mye! ;)

Sy litt, slappe av. Passe på å ha alt i orden til jul. Gjøre det som kommer på "to do lista".

Koselig at nattevakta passer på dagboka mi om natta! Da føler den seg trygg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var nok en dag over. Er plutselig litt usikker på om jeg får siste arbeidsdag på mandag eller tirsdag. Dama som har fylt ut skjemaene jeg skal sende til nav har skrevet 15. Mens det i min kontrakt står 14. (Jeg skal ha en ferie dag, derfor blir det en dag før). Må ringe å snakke med henne på jobb i morgen.

Dette er tydligvis tiden da alt går i stå. Har hatt en digitalopptaker lenge, men i dag så jeg at det ikke står helt bra til med den. :( Fryktelig kjedelig. Jeg satt på mandag og så alle hotell cæcar episodene jeg hadde der, men det var litt annet inne på den også. Men det kjedeligste er jo at jeg ikke kan bruke den til å ta opp fremover. Mulig vi må ha sånn greie fra Get, men det koster 99kr ekstra i måneden. Det er ikke helt tiden til å ha sånne ekstra utgifter.

På fredag har sambo og jeg vært sammen i 5 år. :) Så da skal vi ut og spise. Nam nam.... håper bare lille jenta i magen gjør plass til både middag og dessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Milla! :)

Koselig! Vi skal kose oss masse. Håper bare porsjonene ikke er alt for store! ;) Har lyst på litt dessert også! Gleder meg masse!

Sov fryktelig dårlig i natt. Var oppe på toalettet som vanlig hver natt, men sov ikke sammenhengende etter det heller. Håper jeg får sove godt til natta. Kom gjerne med råd! Vil gjerne sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på Ekeberg restauranten. Det var flott gitt!

Jeg spiste Andeconfit med grønnpeppersanfaina, søtpotet og estragonsaus.

Sambo spiste Oksemørbradfilet med bakt persillerot, skogsopp, rødvinsbresert borretanoløk og meriansaus.

Til dessert hadde vi: Is og sorbet + Mørk sjokolademousse med praline, sitrongressis og kaffesaus.

:) Det blir nok en stund til neste gang vi drar dit, men fint var det! OG utrolig fin utsikt over byen med lys av alle slag. S likte spesielt lysene fra FRAM museet som så ut som et juletre derfra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått 5-årsdag og feiring! Ekebergrestauranten høres herlig ut. :) Det er jo så fint der!

God helg videre! :klemmer:

Det var utrolig fint der ja! :) Takk!

Har faktisk aldri vært på Ekeberg restauranten og spist, men den maten hørtes jo aldeles nydelig ut :sikle:

Jeg hadde aldri vært der jeg heller. Så det var en fin opplevelse og markering av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...