Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Hei, armen min er ikke god, så det blir nok en hjemme i soffaen helg. :)

Koselig at du titter innom Bamsemums.

Var hos fysioterapauten igjen i dag, jeg ble vist hvit i fjeset, for hun sa etterpå at jeg hadde fått igjen fargen i ansiktet.

Jeg skal til fastlegen igjen på mandag, så skal jeg til MR og nevrolog. Håper de finner ut av hva som er galt, for det virker ikke som at det blir bra av seg selv, eller de betennelsesdempende tablettene jeg har fått. De er også smertestillende, men det merker jeg ikke så mye til, men hadde kanskje hatt ennå vondere uten dem.

Jeg lager pizza for meg selv i dag, kjæresten måtte gjøre seg ferdig på jobb. Jeg kjøpte en del godis da jeg var på butikken, så da får jeg passe på å spise det opp før han kommer hjem. Deler gjerne med dere da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra jeg ikke trengte å spise opp alt selv bamsemums! :klem:

Var hos legen igjen i dag, og han sendte meg vidre til MR undersøkelse. Fikk time den 23. oktober, så da er det bare å vente til den dagen kommer. På en måte håper jeg på at armen blir bra innen den dagen, men på en annen måte håper jeg den holder seg sånn det er nå, sånn at jeg får vite hva som er galt. Litt merkelig.

Kjæresten kommer hjem i dag, og det er bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bamsemums! :) Takk for hilsen.

Armen er ikke sånn som den var da jeg jobbet, men kjenner godt at noe ikke er som det skal, det er ikke godt å gre håret feks.

Vi skal kose oss med god mat nå, og hadde en veldig koselig og romantisk aften på onsdag da vi hadde 4 års "kjæreste" dag!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei Bamsemums! Koselig at du lager litt liv hos meg. :)

Jeg er fortsatt ikke bra nei. Var til tøntgen og MR på tirsdag, skal til legen i dag, men vet ikke om han har fått noen svar ennå.

Nå i helga skal vi være i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg venter fortsatt på svar fra MR og røntgen. Hadde time hos legen på fredag, men da var ikke svarene kommet ennå. Håper de har det nå på fredag.

I helga var vi i Trondheim for å feire "svigermors" bursdag, det var en koselig helg.

Var en tur i byen i dag. Hentet bilder og kjøpte to rammer. Trenger masse rammer til, men får ta noen av gangen. Nå skal vi endelig få opp noen bilder på veggene her.

Nå er det straks et år siden jeg overtok leiligheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Var hos legen i dag, og svarene på prøvene var endelig kommet. Det var kun normale funn på MR og røntken. Skuldren min var usedvanelig vakker inni! ;)

Problemet ligger da muskulært (hva enn det betyr), og fysioterapi vil gjøre alt bra med tiden.

Skal være hjemme neste uke, så starte forsiktig med jobbing igjen, så tar vi det derfra. :)

Har hatt en usedvanlig romantisk aften med kjæresten/sambo i dag. :) :rødme: God middag, varme på peisen/ovnen og lammeskinn på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Søndagsengel!

Jeg var hos fyrsioterapauten i går, og hun løste opp to stive greier i nakken min. Det føles litt ømt nå, men bedre enn det var. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er blitt ennå litt bedre, men er blitt forkjøla. Har startet å jobbe 20%. Skal til ny behandling fredag, så det blir spennende å se om nakken blir ennå bedre. Den er litt stiv etter hver natt.

Ellers lever vi et koselig liv i tåka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til bamesmums! :)

Ny uke med litt mer jobb. På fredag skal jeg til fysio behandling igjen. Det blir nok bra. Kjære er mye ute og reiser den neste tiden, men kun korte turer. Skal spise hos mamma og pappa en av dagene, så jeg tror det går fort. Han er heldigvis hjemme i helga.

:)

Må scanne litt mer bilder slik at jeg blir ferdig med bestemor (farmor) sine bilder. De eldste bildene jeg har scannet er fra rundt 1890 årene. Moro. Jeg er glad for at de har holdt seg så godt som de har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk bamsemums. Godt du kommer innom, ellers hadde det vært rimelig stille her.

Var hos fysio igjen i dag og ryggen ble bedre, nakken var vist bra. Gleder meg til over helga, håper jeg er nesten helt som ny da. :)

Sambo sitter på fly på vei hjem, men reiser igjen på søndag. Jeg har avtalt litt middagsbesøk og sånt no, så det skal nok gå fint.

Har startet med juleforberedelser også. :)

I går vasket jeg de hvite joggeskoene mine sammen med to fleecetepper som trengte en vask. Deretter vasket jeg en ny rød duk som jeg har fått låne av mamma. Jeg har ikke akkurat så masse julepynt. ;)

I morgen skal vi til byen for å handle litt, blir spennende å se hva vi finner.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...