pusla Skrevet 15. august 2005 #521 Del Skrevet 15. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 15. august 2005 #522 Del Skrevet 15. august 2005 Heisann! Hvordan går det? Du koser det sikkert med shæshten du nå=) Synes det hørtes koselig ut å bo på gård og lage middag sammen. Du får stå på videre med jobbsøking og jobbing, så ordner alt seg til slutt serru! God natt! klem, cosmo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. august 2005 Forfatter #523 Del Skrevet 16. august 2005 Koslig med besøk Søndagsengel, pusla og cosmo! Det var (og er) koslig på gården ja. Den ligger bra til og det er utsikt mot trondheimsfjorden og Trondheim. Men vil jo egentlig bo i Oslo-distriktet jeg da, og håper på jobb her. Fremtiden er usikker, men det har den jo vært lenge nå! Er endelig hjemme nå, etter en lang tog-tur. Regnet styrtet ned kl 8.25 da toget forlot Trondheim og de siste kyss ble gitt. Etter 5 timer med Harry Potter på øret (bok 6), 1 time med Cosmopolitian(?) blad og litt spising var det sol i Oslo da jeg kom fram kl 15.13. I går var vi på Pirbadet, noe vi har hatt planer om lenge, og det var svært behagelig. Må bli flinkere til å dra å bade vinterhalvåret. Nå er det ryddet opp i mail, og jeg kan slappe av litt med KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 16. august 2005 #524 Del Skrevet 16. august 2005 God natt -stikker å køyer nå, jeg Kjedelig å ha sånne senvakter....Føler at man ikke gjør noe annet enn å jobbe..I morgen begynner jeg 12.30 og jobber ut.. Hørtes jo ut som du og kjærsten hadde det fint oppi Trondheim,da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. august 2005 #525 Del Skrevet 17. august 2005 Hei iingvild! Hørtes kjempefint ut i Trondheim, hva synes du om Harry Potter-boka da? Det ordner seg nok med jobb, bare ta tida til hjelp Ha en fin onsdag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. august 2005 Forfatter #526 Del Skrevet 17. august 2005 Puh.... første jobbintervju unnagjort. Synes egentlig ikke det gikk så bra, men men... får bare se. Da jeg kom hjem etter "ferien" så var det noen stillinger jeg hadde lyst til å søke på, så det er jo bra. Takk for hilsen La Traviata. Synes Harry Potter som vanlig er supert!! Er ikke helt ferdig ennå, men har lyst til å høre den ferdig snart, kanskje i kveld. Klarte å få kjæresten til å se den første Harry Potter filmen da jeg var der oppe. Han fant ut at han kanskje hadde trodd litt feil om de filmene, og det endte faktisk med at vi så alle de tre filmene på fire dager. Vi hadde en avtale om at jeg skulle se 5 Western filmer for hver HP film, men det trengte jeg ikke allikevel. Nå er det bare deilig å være hjemme, skal slappe av og kanskje ta en tur i båthavna i morgen for å treffe en "bekjent". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 18. august 2005 #527 Del Skrevet 18. august 2005 Så spennede med jobbsøking og jobbintervju! Jeg skal krysse fingerne Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. august 2005 Forfatter #528 Del Skrevet 22. august 2005 Nå er jeg i den vakre komunen med alle epleblomstene. Har en katt på fanget, så det er litt vansklig å skrive. Hadde en super helg på hytta! Håper på å være der flere helger utover høsten. Kanskje sammen med kusina mi og barna som jeg er på besøk hos nå. De har tre katter, det er Tigerlilje jeg har på fanget nå (tror jeg). Hun lurer færlt på hva jeg driver med. Katter er skjønne dyr. Jeg får kose meg vidre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 24. august 2005 #529 Del Skrevet 24. august 2005 Innom med en Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. august 2005 #530 Del Skrevet 24. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. august 2005 Forfatter #531 Del Skrevet 25. august 2005 Sender to koslige tilbake til begge to. Nå er jeg endelig hjemme igjen. Det er godt etter å ha vært på "reise" i nesten ei uke. Litt sliten også, men det er bra å ha litt folk rundt seg. Så da er det bare å pakke ut og kose seg hjemme en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. august 2005 #532 Del Skrevet 25. august 2005 Hei på deg! Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. august 2005 #533 Del Skrevet 26. august 2005 God helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. august 2005 Forfatter #534 Del Skrevet 27. august 2005 til Søndagsengel? og til pusla. Jeg sov så lenge i natt, at jeg nesten er sliten, hehe... I dag skal jeg støvsuge og vaske så mye av huset som mulig, og så være på konserten i kveld. Om det ikke starter å hølje ned da, men været nå virker lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. august 2005 Forfatter #535 Del Skrevet 28. august 2005 Hm.. konserten i går med A-Ha i frognerparken var knall. Sto absolutt ikke nære scenen, men syntes det var kjempe bra. Hyggelig med masse mennesker og bra stemning. Var der med ei veninne som nettopp har flyttet, og var hos henne i dag for å hjelpe til med å henge opp gardiner. Så har stryki noen i dag kan man si. Har denne helga startet å se en serie jeg har lastet ned og lagra i et år nå. Den har nettopp startet å gå på TV2 også, Summerland. Lo meg halvt ihjel i sta'. Men... jeg var ikke helt nøye med å se på episode nr, så ble litt forvirra i sta når jeg hoppet over to episoder. Hehe... men jeg får ta det igjen. Mamma og pappa kommer straks hjem fra fjelltur. De har vært borte hele helga, så da har jeg ryddet og vasket her. De finner nok ikke noen av sakene sine igjen. hehe.. er en liten skurk til å rydde. Kjæresten min klager også alltid på at han ikke finner igjen noe når jeg har ryddet. Jeg har også invitert familien til mamma på bursdagsmiddag på onsdag, så da blir det litt kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 31. august 2005 #536 Del Skrevet 31. august 2005 Heisann! Har du bursdag i dag? I såfall - grattis med dagen! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. august 2005 Forfatter #537 Del Skrevet 31. august 2005 Takk for det cosmo, men det er mamma som har bursdag. Har i dag bakt rundstykker og lagd "blomster" cookies. I går lagde jeg daimkake, som står og koser seg i fryseren. Har planer om å lage en rullekake også, men får se om jeg får tid. Gleder meg nå til kjæresten kommer på lørdag, ikke så lenge igjen. Men det blir litt stusselig der oppe mens han er på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 #538 Del Skrevet 31. august 2005 Så snill du er som steller i stand selskap til moren din sin bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. september 2005 #539 Del Skrevet 2. september 2005 Du er et skikkelig husmor-emne du jo, rydder og baker for foreldrene dine, det er snilt det! Ha noen koselige dager med kjæresten din da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. september 2005 Forfatter #540 Del Skrevet 2. september 2005 Takk Søndagsengel og pusla. Jeg synes det er koslig, og mamma har ikke energi til å fikse og ordne så mye. Om hun hadde gjort det, ville hun i alle fall ikke kunnet nye sin bursdag. Jeg er jo bare hjemme, så da går det greit. Gleder meg til kjæresten kommer i morgen tidlig ja. Men i kveld skal jeg ut og møte noen av de andre fra skolen i Trondheim som har flyttet sørover. Det blir koslig (håper jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå