iingvild Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #3601 Del Skrevet 23. desember 2011 Takk for det! Vi er på plass i Trondheim for koselig julefeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 24. desember 2011 #3602 Del Skrevet 24. desember 2011 Riktig god jul til deg og dine, iingvild! Håper dere får en strålende julekveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #3603 Del Skrevet 30. desember 2011 Vi har vært uheldige og vært syke store deler av jula. Lille A er fortsatt veldig snørrete og blank i øynene. For et par dager siden sa lille ii: Lillebor har nott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #3604 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi har lenge slitt med øyekatarr hos lille ii, som har smittet A og S to ganger. Hun har hylt, vridd seg og knipt øynene igjen når vi har forsøkt å dryppe øynene hennes. De siste dagene har hun blitt dryppet i barnehagen, og i dag kom gjennombruddet. Hun sto på krakken, så opp og holdt selv ned øyelokket nede slik at jeg kunne smøre salve der. Stolt av den lille, men store jenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3605 Del Skrevet 29. januar 2012 Nå har vi vært syke igjen. Lille ii har vært syk ei uke og jeg 6 dager. Høy feber, hoste, nesegørr og vondt i hodet. Lite matlyst også. Håper vi får en frisk uke nå. S er hjemme på pappa perm og jeg er bare hjemme. Vi skal rydde og selge ting vi ikke trenger. Jeg har startet med Singstar som jeg har fått solgt. Neste er saftsentrifuga. (Har to.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. januar 2012 #3606 Del Skrevet 29. januar 2012 Høres ut som samme syken som hos oss. D var borte fra barnehagen i over en uke, men vi banker i bordet for at det ikke kommer noen nye basiller og tar henne. A blir rett og slett ikke frisk... Hun fikk feber for 12 dager siden, ble bedre, men blusset opp igjen. Lillebror har også hatt feber en ukes tid nå. Og vi voksne har vært syke en uke hver... jadda... sånn går no dagan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #3607 Del Skrevet 11. februar 2012 Da er vi på plass for første av tre bursfagsfeiringer av lille ii. Vi gleder oss masse. Vi skal spise pizza, og ha ostekake og kattepuskake med tre lys. Håper på ei fornøyd jente i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. februar 2012 #3608 Del Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer med dagen! (Jeg husker rett nå, sant? Jeg går litt i surr siden alle disse ungene våre ble født så tett. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 15. februar 2012 #3609 Del Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer med 3-årsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #3610 Del Skrevet 15. februar 2012 Takk! Vi og ikke minst lille ii har hatt en super dag! Hun var helt utslitt i 19 tiden, men sovnet ikke før etter 21. Hun hadde med kake og kamera i barnehagen, og de var en liten tur til nærmeste gård for å titte på hønene og hestene de har der. Jeg ser fram til en litt mer rolig dag i morgen. A skal på 8 m kontroll. Hvor mye veier han nå mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #3611 Del Skrevet 26. februar 2012 Vi er med i konkurranse hos Lifestone. Kan dere hjelpe meg å stemme på lille Aleksander gutten min? http://www.lifestone.com/no/bebistavling/ En stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3612 Del Skrevet 23. april 2012 Lenge mellom hver gang jeg tenker på å skrive noe her. Mye fordi jeg leser mye med mobilen. Lille ii trives godt i barnehagen og sykler gjerne (trehjuling eller sparkesykkel) dit. Lille A er snart 11 m og krabber bra. Går til gåvogna og når han holder seg. Glemte å holde i sta, og da falt han sidelengs ned på gulvet. Lille ii gikk 2 uker etter 1års dagen, og han er ganske likt med henne. Det har vært mye rennende neser her, men nå håper jeg vi kan være friske i mai! Vi skal til høsten flytte til byen hvor S kommer fra, og har nå barnehageplasser begge steder. Håper jobb for begge kommer på plass raskt, ellers blir det dyrt. Vi skal da flytte fra 69kvm til 170kvm. Det skal bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 24. april 2012 #3613 Del Skrevet 24. april 2012 Fint å høyre ifrå deg! Spennande med flytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #3614 Del Skrevet 3. mai 2012 To barn som leker sammen på rommet. Da går det fint å være robarnsmamma! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. mai 2012 #3615 Del Skrevet 11. mai 2012 To barn som leker sammen på rommet. Da går det fint å være robarnsmamma! Høres veldig allright ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. mai 2012 #3616 Del Skrevet 13. mai 2012 Lenge siden jeg var her Så spennende med flytting da, får håpe det ordner seg med jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #3617 Del Skrevet 18. juni 2012 Blir lenge mellom hver gang jeg er innom her. Mye annet å finne på når jeg ført har tid på pc. Mannen har fått jobb i vår nye by. Så det er flott. Han starter 1. september og barna har fått barnehageplass ikke så langt unna der vi skal bo. Vi gleder oss til å få større plass, men det er veldig rart å ikke skulle bo i Oslo mere. Vi er innen i en skikkelig sykdomsperiode nå. Lille ii var hjemme fra barnehagen hele siste uke. Mennen og lille A var syke i helga og mannen er fortsatt syk. Jeg krysser fingrene for at jeg ikke blir like syk som mannen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #3618 Del Skrevet 5. juli 2012 Bare en dag igjen til ferie. Når vi kommer tilbake er det bare en liten måned til flytting. Vi har heldigvis pakket og tatt bort mye, men det blir sikkert stress likevel Livet med to små er hektisk, men heldigvis begynner A å bli flinkere til å sove. Han sov faktisk til 07:45 i dag. Lille jenta skal opereres for falske mandler(polypper i nesa) og dren i ørene pga vann i august. Vi er spente på hvordan vår nye hverdag blir. Forhåpentligvis med ei lita jente som hører det meste, nå trekker hun seg litt unna lek med andre barn. Lurer på om det kan ha en sammenheng med hørselen. God sommer til de som titter innom. Se også min blogg! http://ingvildfamiliematogmer.blogspot.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. juli 2012 #3619 Del Skrevet 5. juli 2012 Tusen takk for i går! Det var kjempekoselig å se dere! Håper dere får operasjon så fort som mulig for ii, og at det hjelper med bedre hørsel. God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. august 2012 Forfatter #3620 Del Skrevet 10. august 2012 Da er sommeren over og barnehageåret startet. Lille A som ikke er så liten lengre har også startet i barnehagen til lille ii. Hun synes det er stas at han er der, selv om de ikke er sammen nå. De går på hver sin avdeling, og det tror jeg er veldig greit. Lille ii har 1 uke igjen + 2 dager (minus noen planleggingsdager) før flytting pga opperasjonen som er den 22. Lille A blir i barnehagen de to neste ukene. Blir trist å si hade bra til de i barnehagen og de i nabolaget rundt her. Håper vi får mulighet til å stikke innom igjen. Vi ser veldig fram til å få større plass og bli kjent med nye naboer, men det er samtidig rart å reise så langt unna. Veldig blandede følelser. Lille ii skjønner at vi skal flytte, men ikke konsekvensene av det. Hun vet også at hun skal begynne i ny barnehage, men skjønner nok ikke helt at det betyr at hun ikke skal gå sammen med de hun er vant med lengre. Pakkingen går bra, men det er ikke gøy. Gleder meg til alt er pakket opp og på plass. Kanskje ved juletider? Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå