*Joyce* Skrevet 29. august 2011 #3581 Del Skrevet 29. august 2011 Gratulerer med dåpsbarnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. september 2011 Forfatter #3582 Del Skrevet 2. september 2011 Takk! Nå har hverdagen startet igjen, og lille gutt har funnet tilbake til noe av den gamle soverytmen sin. I dag har han sovet 3 ganger. 9:30 - 13:30 15:30 - 16:15 Og nå sover han i vippestolen. Han satt der mens vi spiste, og jammen sovnet han ikke. Lille ii har nettopp badet, med litt skrik og skrål. Hun klarte nemlig å stupe ut av bibabadet sitt. Vi fikk henne heldigvis oppi igjen, og håret var ennå ikke vasket. OG det var det virkelig behov for. Hun hjalp til med å lage pizza i dag og var kjempe flink til å legge ut ost, paprika og annanas. På juicekartongen pekte hun og sa: "gulerot". Det er ikke alle ord som kommer helt riktig ut, men de fleste er forståelige. Dette var helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3583 Del Skrevet 4. september 2011 Da starter en ny uke i morgen, tydeligvis med mye regn. Helga har vi bare slappet av og vært hjemme. I går var vi for å bytte inn dåpsgaver og få en del av dem gravert. Ser fram til å hente dem slik at vi er ferdige med det. Tok vel bilde av lille ii til "dåps tallerkenen" da hun var rundt 4 måneder så det skal vi vente litt med. Hadde besøk i dag og det var veldig koselig. Lille ii var helt vrang under middagen og spiste ikke noe. Det gjorde at hun ikke fikk muffins som hun hadde hjulpet til å lage tidligere på dagen. Rart. Men mulig hun ikke er helt i form. Nå er hun våken igjen, så får trøste litt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. september 2011 #3584 Del Skrevet 6. september 2011 Innom å titter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. september 2011 #3585 Del Skrevet 9. september 2011 Ser ut som det er fine dager her også Det går fint for ii å være storesøster også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3586 Del Skrevet 12. september 2011 Slik ble bordkortene til dåpen: http://ingvildfamiliematogmer.blogspot.com/2011/09/bordkort-til-dap.html --- Ja, hun trives godt som storesøster. Mange som vil titte, og inkluderer henne også. Hun bryr seg veldig om sin lillebror. Plukket ut alle babylekene på gulvet i helga. De skulle "lillebor" ha senere. I helga en gang han gråt litt sa lille ii: "huff da, lille bor, det går b'a!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 12. september 2011 #3587 Del Skrevet 12. september 2011 Så fine bordkort! Likte spesielt godt føttene, dei var deilige :gjeiper: Så godt at ii bryr seg om og passar på vetlebroren. Litt spent på korleis A tar storesøsterrolla. Ho har nemlig blitt sjalu på dei små nye i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. september 2011 Forfatter #3588 Del Skrevet 19. september 2011 vi har vært hos mine foreldre de siste dagene siden min kjære har vært på jakt. Det har vært koselig og tiden går så alt for fort. Det er tydeligvis for skjelden jeg er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. september 2011 Forfatter #3589 Del Skrevet 24. september 2011 ons var ii hjemme med feber, fred S og nå merker jeg varmen! Gleder meg til å sove mer! Ikke lenge til 4 m og grøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3590 Del Skrevet 29. september 2011 Innom en liten tur. Min kjære er på styremøte i borettslaget og begge de små sover. Lille ii har første natt uten bleie på, så det blir spennende. Hun har ikke tisset i nattbleia på lenge, så syntes det var på tide å prøve helt uten bleie. Det har gått flott med henne uten bleie i barnehagen den siste måneden. Bare et par uhell. A er flink han også. Ligger og titter, leker med leker og sover rimelig godt. Han er våken for litt mat 1-3 ganger pr natt. Kommer ann på hvor mye han har spist i løpet av dagen tror jeg. Vi har hatt en sykdomsrunde her nå, og i dag tidlig var det min tur til å ha vondt i halsen. Så håper jeg er frisk som en fisk i morgen! (Kremt....) I dag har jeg hatt besøk av barselgruppa. Veldig koselig. Jeg serverte sunne vafler som jeg tror falt i smak. Selv om det var masse igjen. Hadde jo laget ekstremt masse. Oppskrift og bilde på kokebokbloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 29. september 2011 #3591 Del Skrevet 29. september 2011 Sunne vafler? Det skal eg sjekke ut! Kjekt å høyre frå deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 5. oktober 2011 #3592 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du har visst også blitt borte fra Mine innlegg... og jeg klarer jo ikke å få det med meg . Er ikke så flink til å henge med i andres dagbøker for tiden, selv om jeg suller rundt på KG. Så flink ii er da, uten bleie og greier! Vi er ikke helt der enda, men A tisser på do nesten hver dag. Bæsjen går rett i bleia, da. Gleder meg til å få to bleiefrie barn . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 20. oktober 2011 #3593 Del Skrevet 20. oktober 2011 Haha, du var visst ikke borte fra Mine innlegg likevel, du var bare nederst på side 2 . Men nå rykker du ihvertfall opp igjen . Håper alt er vel hos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3594 Del Skrevet 2. november 2011 På tide med en liten update! Alt bra med oss! A er 5 måneder og spiser grøt og har smakt noen andre ting også! Han sover 3 ganger pluss natt. I to uker sov han nesten hele natta, men nå våkner han hver 2. Time, håper det går over igjen når han får i seg mer mat på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 27. november 2011 #3595 Del Skrevet 27. november 2011 Godt å høre at alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. november 2011 #3596 Del Skrevet 27. november 2011 Fem måneder allerede... ja, det går fort. E er 8 måneder nå, og reiser seg snart opp langs bordene. Sprøtt! Permisjonen renner ut i rasende fart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. november 2011 Forfatter #3597 Del Skrevet 27. november 2011 Takk for besøk! Nå er han 6 måneder, tiden flyr ja! Vi har vært syke en stund nå, øyekatarr og massiv forkjølelse. Håper tiden fram mot jul blir bedre. A spiser allerede 4 måltider og drikker gjerne vann av flaske. Julegaver har jeg absolutt null kontroll på. Håper det faller på plass snart. I dag har vi hengt opp julestjerne og tent adventslys. Lille ii synes det er gøy å være med på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 28. november 2011 #3598 Del Skrevet 28. november 2011 Julegaver har jeg absolutt null kontroll på. Håper det faller på plass snart. Samme her, men eg trur nok ikkje det 'fell på plass' heilt av seg sjølv her... Det må nok beinhard jobbing til! Eg og A fann også fram adventstinga her i går, veldig koselig med lys i vindauga og levande lys på bordet Kos deg i adventstida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #3599 Del Skrevet 8. desember 2011 Lille gutt har fått sin første tann. Oppdaget den siden han beit meg på mandag. Kjentes annerledes ut enn rent bitt med gommene. Han ville ikke spise middag eller kvelds i dag, og vi prøvde dentinox uten resultat. Han fikk en paracet og spiste grøten litt senere. Han er våken igjen nå, håper han sovner på puppen snart. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 23. desember 2011 #3600 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå