Gå til innhold

Kvisehjelp?


Gjest Gjest_milli_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_milli_*

Hei alle sammen:)

Jeg har begynt og få utrolig mange kviser i det siste,har hatt kviser før også helt siden jeg var 13, og nå er jeg 20. Men har liksom ikke brydd meg så voldsomt, for har ikke vært såå mye . Men de siste månedene har jeg fått mange, og store røde!! forferdelig stygt er det:/ har body scrub, norma derm fra apoteket og Pure 1-2-3, men ingenting ser til og hjelpe av de:(

Noen som vet om noen bra produkter, so gir resultater raskt:)?

takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen:)

Jeg har begynt og få utrolig mange kviser i det siste,har hatt kviser før også helt siden jeg var 13, og nå er jeg 20. Men har liksom ikke brydd meg så voldsomt, for har ikke vært såå mye . Men de siste månedene har jeg fått mange, og store røde!! forferdelig stygt er det:/ har body scrub, norma derm fra apoteket og Pure 1-2-3, men ingenting ser til og hjelpe av de:(

Noen som vet om noen bra produkter, so gir resultater raskt:)?

takk på forhånd:)

Det samme tenkte jeg for en mnd. siden, jeg er et par år eldre enn deg. Men en dag fikk jeg bare nok. Gikk til fastlege, fikk Aberela og tetracykliner. 1 mnd. etter, så har huden forandret seg mye, per idag har jeg ingen kviser. Jeg hadde svære buller tett i tett på kjeven og haka og ellers kviser som poppet over alt. Sammen med dette har jeg brukt rensegel og Hydra Floral Cream fra Decleòr. Decleòr er gode produkter, synst nå jeg. Kjøpes billig på nett. Er veldig viktig at du ikke tørker ut huden med for sterke produkter og ikke skrubber for mye på irriterte, hissige utbrudd. Ellers har MD Formulations også veldig gode produkter for problemhud.

Jeg prøvde Dermalogica, men det gjorde huden min hissigere. Active Moist sved omtrent på huden (men, det var nok pga. kombinasjonen med aberelaen). Glad jeg fikk byttet til milde, deilige Decleòr! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tenkte jeg for en mnd. siden, jeg er et par år eldre enn deg. Men en dag fikk jeg bare nok. Gikk til fastlege, fikk Aberela og tetracykliner. 1 mnd. etter, så har huden forandret seg mye, per idag har jeg ingen kviser. Jeg hadde svære buller tett i tett på kjeven og haka og ellers kviser som poppet over alt. Sammen med dette har jeg brukt rensegel og Hydra Floral Cream fra Decleòr. Decleòr er gode produkter, synst nå jeg. Kjøpes billig på nett. Er veldig viktig at du ikke tørker ut huden med for sterke produkter og ikke skrubber for mye på irriterte, hissige utbrudd. Ellers har MD Formulations også veldig gode produkter for problemhud.

Jeg prøvde Dermalogica, men det gjorde huden min hissigere. Active Moist sved omtrent på huden (men, det var nok pga. kombinasjonen med aberelaen). Glad jeg fikk byttet til milde, deilige Decleòr! :jepp:

Hvor kjøper du billig Decleòr på nett? Har tenkt å kjøpe meg samme kremen som du bruker :) Har en mild rens fra Decleòr og er meget fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Cheapsmells kjøpte jeg kremen for under 200,-, mens rensen kjøpte jeg på Look Fantastic, 400 ml. for rett under 200,-! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sikt tørker Clerasil ut huden, av egen erfaring...! Det endte opp med at jeg fikk tørr overhud og underhuden forble fet. Siden overhuden var tørr, produserte huden mer talg\fett og da ble resultatet at huden ble mer kvisete. Dette er mangen år siden nå (jeg var tenåring), det har tatt lang tid å få huden i noen lunde balsanse igjen.

Kanskje det funker for noen, men iallefall ikke for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...