Perledrøm Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Ble syk i dag. Utviklet seg fra noe tett bak i ganen/nesa (det området) i formiddag til tett i hodet, vond nakke, vondt å svelge og litt tett nese. Er ikke potte tett, men jeg må snyte meg innimellom. Får ikke sove på grunn av dette. Er liksom vond og tett fra halsen og opp. Har lest symptomer på svineinfluensa, og jeg har ikke veldig vondt i halsen. Eller, egentlig litt når jeg kjenner etter. Men bare når jeg svelger. Merker ingenting i lungene. Har heller ikke muskelvondt eller feber (har 36,2 C). Er det noen vits i å oppsøke lege? Tenker på evnt. legeattest til jobb og obligatorisk oppmøte på skolen. Vil jo ikke virke helt hysterisk heller, men jobber tross alt innen helse, og da er det en forutsetning at man ikke gjør pasienter syke.
Mir Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Hva mener du med vits? Du kan høre om å få en sykemelding fra lege om at du er syk i obligatoriske oppmøter og slikt, men legen kan ikke gjøre deg kjappere frisk uansett om du har svineinfluensa eller vanlig influensa. De fleste blir syk en gang i året/annenhvert og man holder seg hjemme hvis man er nedsatt allmenntilstand og dårlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå