Gå til innhold

blir skikkelig dårlig


Gjest Gjest_jente22_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente22_*

jeg lurer på om noe er 'galt' med meg. Når det har gått 2-3 timer siden jeg har spist mat, så blir jeg skikkelig kvalm, blir skjelven i hele kroppen, og svimmel. Som om jeg skal besvime!

Er dette normalt etter å ha gått 2-3 timer uten mat? Føler meg skikkelig dum som må planlegge alle måltider hele tiden for å unngå å besvime. Andre kan gå en hel dag og 'glemme' å spise. Kroppen min sier helt klart fra! Både med romling og det nevnt ovenfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan gå hele dagen uten å spise...

Aner ikke om det er normalt å bli så fort sulten, og få lavt blodsukker så kjapt, kanskje ta det opp med legen?

Sånn i mellomtiden, kanskje frukt som mellommåltid kan være et alternativ for deg? :) Spise før du får lavt blodsukker og blir sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn der bruker jeg også og bli, om jeg har spist middag i 4-5 tiden, og skal ut og gå tur på kvelden så må jeg alltid spise no først. om jeg ikke gjør det så blir jeg også veldig skjelven, kvalm og forter meg bare hjem for å spise noe.

men blir ikke sånn på starten av dagen om jeg ikke spiser på noen timer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilla_*

Høres ut som om du får lavt blodsukker. Det var jeg også plaget med tidligere. Spiste lunsj klokka 11, et par skiver med pålegg, 1-2 frukt og en kopp te. I utgangspunktet en god del mat. Klokka ett var jeg kjempesulten, skalv og kjentes ut som om jeg skulle gå i bakken. Og jeg har kontorjobb, så jeg hadde ikke akkurat løpt av meg denne maten.

Da jeg i en periode gikk over til lavkarbokost endret det seg. Da kunne jeg spise en del klokka 11, og ikke være sulten før 15-16-17 på ettermiddagen.

Nå har jeg litt pause fra det, men passer på å få i meg en del fett fra olivenolje, avokado, laks e.l. i lunsjen. Da slipper jeg det voldsomme blodsukkerfallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...