Gjest Shanaiz Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Søsteren min har en gammel PC av noe gammel drit. Den er 4 år.. Den har funket fint bestandig, like dårlig hele tiden! Men i det siste har laderen begynt å fucke! I begynnelsen var det slik at skjermen begynte å blinke litt og batteriet dukka opp. Så forsvant d! Og slik har det fortsatte i ca. 1 mnd. Den er blitt mye værre nå! Nå må man styre bra mye med den bare for at laderen skal fungere på maskinen! Den funker like dårlig om den er kald eller varm! Hvis man holder den ned mot bordet når den er i, så funker den. Men det er jo ikke meningen i at man skal trykke den ned! Er det noe galt med laderen, tilkoblinga eller maskina?
Tante Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Vil anta at laderen trenger å byttes ut. Min viste samme "symptomer" og tok fyr til slutt! Nå skal det sies at 4 år gamle pcer (regner med det er en laptop vi snakker om?) rett og slett begynner å bli utdaterte og utslitte.
Gjest Shanaiz Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Vil anta at laderen trenger å byttes ut. Min viste samme "symptomer" og tok fyr til slutt! Nå skal det sies at 4 år gamle pcer (regner med det er en laptop vi snakker om?) rett og slett begynner å bli utdaterte og utslitte. Seriøst? Tok'n fyr? :S Ja, det er laptop..
Tante Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 jupp, skulle bare "rugle" litt for å få den til å virke og "poff" så gnistra det, kom litt flammer og en himla sur røyklukt... vil anbefale å prøve å bruke maskina uten ledning og se om den oppfører seg likt da. I så fall er det noe galt med maskinen også
Gjest Shanaiz Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 jupp, skulle bare "rugle" litt for å få den til å virke og "poff" så gnistra det, kom litt flammer og en himla sur røyklukt... vil anbefale å prøve å bruke maskina uten ledning og se om den oppfører seg likt da. I så fall er det noe galt med maskinen også Ja bruker den ofte uten laderen, for man blir gal av blinkinga på sjermen! Funker ikke å gjøre skjermen lysere heller sånn at man unngår blinkingen :S Men kan ikke ha den for lenge uten laderen, fordi batteritiden er for kort :/
Tante Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Da vil jeg egentlig gå ut fra at det er på tide at pcen får sin hvile, den kommer ihvertfall ikke til å bli bedre. Du kan investere mye i nytt skjermkort, batteri, lader osv. men i lengden er det kanskje best å bruke den til den dør, og kjøpe ny
Gjest Shanaiz Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Da vil jeg egentlig gå ut fra at det er på tide at pcen får sin hvile, den kommer ihvertfall ikke til å bli bedre. Du kan investere mye i nytt skjermkort, batteri, lader osv. men i lengden er det kanskje best å bruke den til den dør, og kjøpe ny Joo, sikkert sant det.. :/ Tusen takk for at du giddet å svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå