Gå til innhold

Duftelys

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jelena_*
Skrevet

JEg er på jakt etter duftelys med god duft. Altså, en beskjeden duft - ikke så sterk. Gjerne vanilje eller noe som lukter rent..

Noen som vet om kubbelys eller lignende som er bra, som ikke renner ut med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,jeg syntes jo Sia sine lys lukter kjempegodt.De får du i vanilje.Lukter ekte og ikke sånn kvalmende.Ha på plastiken til du får fin kant på lyset så ta den av.Mye olje i lukte lys derfor renner de ofte over.

Gjest Gjest_jelena_*
Skrevet
Heia,jeg syntes jo Sia sine lys lukter kjempegodt.De får du i vanilje.Lukter ekte og ikke sånn kvalmende.Ha på plastiken til du får fin kant på lyset så ta den av.Mye olje i lukte lys derfor renner de ofte over.

Takk. hvor får jeg kjøpt disse, vet du det?

Skrevet

Sia-lysene finnes bl.a. diverse gave- og interiørbutikker. De er også i mange andre butikker som selger lys - altså relativt vanlige og lette å få tak i.

Ellers har Yankee Store mange forskjellige gode lys.

Skrevet

Durance og VoluSpa lukter godt uten at de er for sterke :)

Skrevet

Og hvis du får tak i dem, er Jo Malone sine lys helt nyyyydelige! Men dyre.

Skrevet

Hold deg unna ikea-lysene iallefall. Herregud så kvalm jeg ble av de... Følte meg rett og slett forgiftet. De lå og dunstet fra et skap i selv utent tilstand, har vært småkvalm i dagesvis. Idag røk de på huet og ræv i søppla.

Leste litt på nett, og de fleste duftlys inneholder skadelige stoffer, forundrer meg ikke...

Skrevet
Jeg liker IKEA sine.

enig! billige, lukter verken får mye eller får lite:) fås i blant annet vanilje

Skrevet
enig! billige, lukter verken får mye eller får lite:) fås i blant annet vanilje

*pjuk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...