Gjest Gjest_jelena_* Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 JEg er på jakt etter duftelys med god duft. Altså, en beskjeden duft - ikke så sterk. Gjerne vanilje eller noe som lukter rent.. Noen som vet om kubbelys eller lignende som er bra, som ikke renner ut med en gang?
hufsa! Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Heia,jeg syntes jo Sia sine lys lukter kjempegodt.De får du i vanilje.Lukter ekte og ikke sånn kvalmende.Ha på plastiken til du får fin kant på lyset så ta den av.Mye olje i lukte lys derfor renner de ofte over.
Gjest Gjest_jelena_* Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Heia,jeg syntes jo Sia sine lys lukter kjempegodt.De får du i vanilje.Lukter ekte og ikke sånn kvalmende.Ha på plastiken til du får fin kant på lyset så ta den av.Mye olje i lukte lys derfor renner de ofte over. Takk. hvor får jeg kjøpt disse, vet du det?
Miko Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Sia-lysene finnes bl.a. diverse gave- og interiørbutikker. De er også i mange andre butikker som selger lys - altså relativt vanlige og lette å få tak i. Ellers har Yankee Store mange forskjellige gode lys.
Mischa Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Durance og VoluSpa lukter godt uten at de er for sterke
Rosenrød Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Og hvis du får tak i dem, er Jo Malone sine lys helt nyyyydelige! Men dyre.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #9 Skrevet 13. desember 2009 Hold deg unna ikea-lysene iallefall. Herregud så kvalm jeg ble av de... Følte meg rett og slett forgiftet. De lå og dunstet fra et skap i selv utent tilstand, har vært småkvalm i dagesvis. Idag røk de på huet og ræv i søppla. Leste litt på nett, og de fleste duftlys inneholder skadelige stoffer, forundrer meg ikke...
2010 Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Jeg liker IKEA sine. enig! billige, lukter verken får mye eller får lite:) fås i blant annet vanilje
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #11 Skrevet 13. desember 2009 enig! billige, lukter verken får mye eller får lite:) fås i blant annet vanilje *pjuk*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå