Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg er jomfru, men har brukt vibrator med diameter pÄ ca. 2,5 cm, og en pÄ ca 4.4 diameter (men den fÄr jeg liksom ikke inn, og det gjÞr vondt). Hvis jeg har sex, tror dere gutten vil merke at jeg er jomfru? Jeg kommer jo sikkert til Ä vÊre mye kÄtere enn nÄr jeg bruker vibrator pÄ egenhÄnd, og sikkert en del videre..eller??? Tror dere jeg vil vÊre for trang likevel? Har jeg jomfruhinne fortsatt, og er det stor sjanse for at jeg vil blÞ? Vil helst ikke si til han at jeg er jomfru, av forskjellige grunner.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Du har nok garantert ikke jomfruhinne. Om gutten merker om du er jomfru eller ikke kan ikke sies, men jeg regner med at gutten ganske sikkert ikke kan merke forskjell. Det kan jo vÊre like sannsynlig at det kanskje er din andre eller tredje gang selvom du syns det er vondt eller er klÞnete Hvis jeg hadde vÊrt deg sÄ hadde jeg valgt Ä vÊre Êrlig, det er ingen big deal Ä vÊre jomfru
Gjest :-) Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Hei. HVis du har fÄtt inn det du skriver sÄ er det neppe noe "hinne" i veien. Det at du har Þvd litt for deg selv gjÞr ogsÄ kanskje at du vet litt "hvordan det gjÞres" og hva du liker osv? Det hjelper Ä simulere sex med seg selv;) Det vil nok isÄfall hjelpe iforhold til om han skal merke det eller ikke. Jeg var i samme situasjon som deg, og jeg vet ikke om gutten merka at jeg var jomfru, men tror ikke det. Trikset er Ä vÊre litt "villig" og prÞve Ä ikke bare ligge der eller nekte Ä f.eks suge, eller prÞve forskjellige stillinger. La han styre og ta initiativet og bli med, spÞr han hvordan han liker det, da fÄr du instruksjoner uten Ä mÄtte si "jeg kan ikke detta jeg" PrÞv Ä la deg styre av lysten og la deg rive med, da gÄr det uansett bedre Selv om du ikke har lyst Ä si det pÄ forhÄnd (skjÞnner deg veldig veldig godt), sÄ tror jeg kanskje at om dere begynner og du merker at du ikke fÞler deg vel, kanskje det er lettere Ä si det da i sÄfall. Men det er ikke sikkert du trenger Ä bekymre deg for det. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Nope det vil han nok ikke Dersom jomfruhinnen din er intakt, noe jeg egentlig tviler pÄ, vil du nok blÞ litt. Men de fleste har mistet jomfruhinnen ved bruk av tamponger, vibrator eller liknende. Jeg har aldri brukt vibrator verken fÞr eller etter at jeg mistet min (men har brukt tamponger siden jeg fikk mensen), og jeg verken blÞdde eller fikk vondt da jeg hadde sex for fÞrste gang. Men jeg er enig med gjest over; jeg ville nok ogsÄ vÊrt Êrlig om det. Menn flest vi nok heller ha sex med en jomfru enn en som ligger med alle...
Gjest ts Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Kan jo si til han at jeg er litt trang og om han derfor kan vÊre litt forsiktig.. Jeg hÄper ikke han har sÄ stor pikk da.. for da kommer jeg til Ä fÄ vondt. Men jeg tror jeg blir en del videre nÄr jeg er ordentlig kÄt, for jeg blir hvertfall mye vÄtere enn jeg blir pÄ egenhÄnd. SÄ det kan jo hende det gÄr bra uansett.
toth Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Litt synd for ham at du ikke sier det da, vi gutta har ganske sÄ store egoer og det Ä ta en jomfrudom er muligens toppen pÄ kransekaka (Ja, vi er rare dyr, live with it)
Snasen Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Ja, han kommer til Ä merke hinnen, som en trang "vegg" han mÄ presse seg igjennom. Ikke alltid man fÄr det til pÄ fÞrste forsÞk.
Gjest mannegjest Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Om han merker at du er jomfru er ikke sikkert. Men spiller det noen rolle. Jeg synes du skal vÊre Êrlig jeg. Uansett kan det bli litt klÞnete i starten, men det er jo ikke sikkert at han er sÄ verdensmester heller. Kos dere og utforsk. Det er alltid en oppdagelsesreise med en ny partner og det er litt av sjarmen og finne ut hva som funker for dere. Det som er sukses for et par er det ikke med et annet. Hvis jeg behandler en ny dame pÄ samme mÄte som den forrige er det ikke sikkert at det funker. SÄ mÄ jeg finne ut av henne. VÊr eventyrlysten og kos deg med det du er komfortabel med og synes er deilig. Ikke gjÞr ting du ikke liker for guttens skyld. Sex skal vÊre godt for begge.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Tror ikke han vil merke det. Min fÞrste merket det ikke, jeg kjente at det var kraftig press i ringen i inngangen, nÄr den tykkere delen av skaftet gikk inn. Ingen blÞdning. Han gjettet ikke at jeg var jomfru heller, selv om jeg var ganske forsiktig. Eneste er at han kommenterte en gang at jeg virket litt ujevn i erfaring. Det er jo ikke sÄ rart, siden jeg visste det jeg kunne lese meg til og hÞre om, og ikke kunne det som man mÄ prÞve i praksis Det er ikke sikkert at du er sÄ spesielt kÄt fÞrste gang, er du nervÞs, kan du vÊre tÞrr og ikke leve deg inn i det som skjer ogsÄ. Ta det rolig. Kjenn etter hva du liker, du fÄr poeng for Ä vise lyst og nytelse, ikke bare for ferdigheter. Lykke til
Gjest ts Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Jeg blir alltid kjempekÄt nÄr jeg er med han. Selv om vi ikke gjÞr noe haha. SÄ jeg tror ikke det skal vÊre et problem at jeg er tÞrr. Men jeg tror ikke jeg vil si til han at jeg er jomfru altsÄ.. Sier bare at jeg er trang i sÄ fall.
Gjesten Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Til info: http://www.kvinneguiden.no/artikler/myter_...fruhinnen/70072
bergans Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg er ikke enig i det de andre sier her, og mener det er godt mulig at du fortsatt har en delvis eller inntakt hymen (jomfruhinne). Det at det presser pÄ og gjÞr vondt bare noen fÄr cm inn i skjeden tyder pÄ at det kan vÊre noe der fortsatt. Hvs du har intakt hymen og du begynner Ä blÞ, sÄ vil an mest sannsynlig bÄde merke det og skjÞnne tegninga lell. Du vinner mye mer pÄ Ä ha vÊrt Êrlig i forkant, istedenfor et ooops i etterkant NÄr det er sagt sÄ skal ikke det ha noe Ä si sÄnn sett, og hvorvidt gutten kjenner det kommer helt an pÄ hvor sensitiv han er, hvor erfaren han er og ikke minst hvor mye han er oppmerksom pÄ din kropp. Lurer likevel pÄ om du er klar for sex, siden du ikke vil fortelle ham, og du virker veldig usikker ift til bÄde din egen kropp, forventninger og gutten (hvor ung er du, er dere i et forhold?). Kan vÊre lurt for deg Ä bli heller kule egget litt, og ikke minst SNAKKE med ham dette gjelder. Hvis han bryr seg om deg sÄ vil han nok sette stor pris pÄ din Êrlighet og heller respektere det. Du kan si hva du tenker, og han kan tenke litt mer over hvordan dette kan bli ganske kurant for dere begge (og ikke bare fÄ det overstÄtt fordi "alle" andre skryter av dette, noe som er en overmÄte dust holdning.....). HÄper du velger rett, og uansett, bruk prevensjon! Lykke til Endret 9. desember 2009 av bergans
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er heller ikke enig med de som sier at du ikke har hinne eller at han ikke vil merke det. Jeg var aktiv som tenÄring, brukte tamponger (de minste) og i det hele tatt. Ikke noe som tilsa at jeg skulle hatt noe hinne eller at han burde merke det. MEN; det gjorde han. Jeg HYLTE aooooooooooooooo!!!!! Det butta SKIKKELIG imot og jeg blÞdde som en gris. Tsk tsk. Synd jeg ikke venta pÄ en mer erfaren og skikkelig kar fremfor han idioten. Men men. Jeg synes du skal fortelle ham. Finnes ingen grunn i verden til Ä ikke si noe.
Gjest ts Skrevet 14. desember 2009 #14 Skrevet 14. desember 2009 Men hvis jeg fÄr inn noe som er 2,5 diameter bredt og 14 cm langt sÄ har jeg vel ikke jomfruhinne..? Det virker som at der er plass til bredere saker der og..
Gjest Simbelmynë Skrevet 14. desember 2009 #15 Skrevet 14. desember 2009 Jomfruhinnen finnes ikke: http://www.klikk.no/samliv/sex/article476932.ece SÄ, nei han vil ikke kjenne noen jomfruhinne.
Gjest ts Skrevet 14. desember 2009 #16 Skrevet 14. desember 2009 Mener den hindringen da, skjedekransen eller hva enn man kaller det. Tror dere jeg er vid nok til Ă„ ha sex uten at jeg virker som en traang jomfru?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 14. desember 2009 #17 Skrevet 14. desember 2009 Men hvis jeg fÄr inn noe som er 2,5 diameter bredt og 14 cm langt sÄ har jeg vel ikke jomfruhinne..? Det virker som at der er plass til bredere saker der og.. nei det kan jo ikke vÊre noe "hinne" der da. Det er jo ikke sÄnn at det Mà vÊre en penis som tar hinna, sÄ om du har brukt andre ting pÄ stÞrrelse med en penis gjÞr jo det samme nytta
Gjest Simbelmynë Skrevet 14. desember 2009 #18 Skrevet 14. desember 2009 Mener den hindringen da, skjedekransen eller hva enn man kaller det. Tror dere jeg er vid nok til Ä ha sex uten at jeg virker som en traang jomfru? Ja, du er vid nok. Det betyr ikke at det ikke kan vÊre ubehagelig. FÞrste gangen er ulik for alle. Men, han vil nok ikke merke pÄ skjeden din om du har hatt sex fÞr eller ikke. Det er nok heller andre faktorer som spiller inn da.
K.A. Skrevet 14. desember 2009 #19 Skrevet 14. desember 2009 Jomfruhinnen finnes ikke: http://www.klikk.no/samliv/sex/article476932.ece SÄ, nei han vil ikke kjenne noen jomfruhinne. Den heter nÄ engang jomfruhinnen. Brystvorter er ikke egentlig vorter, de bare heter det. Burde absolutt ikke gjort det, men.
Gjest ts Skrevet 14. desember 2009 #20 Skrevet 14. desember 2009 HÄper jeg er vid nok da.. =) Og at det blir deilig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ