Gjest :( Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 En venninne fortalte meg nå istad at utenom at brystet blir helt hardt og misformet (noe mine ikke er) så er slik "folding" eller "wrinkling" i kløfta det største symptomet på at det er noe galt med bystene og at implantatene må fjernes. Hos meg kan man kjenne GODT denne "wrinklingen", jeg kan på en måte dytte på inplantatene i kløfta, om dere forstår hvor jeg mener. Brystvortene er også blitt ganske mørke og rare. Noen som har erfaring eller vet noe om dette?? hvor vanlig er det å kunne kjenne implantatet så godt ved kløftpartiet?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Rippling er ikke farlig, og du trenger ikke ny operasjon hvis du ikke ønsker det. Det trenger ikke bety at det er hull i implantatet eller noe annet skummelt, men du kan sjekke deg hos klinikken hvis du er i tvil. Følbar eller synlig rippling er ganske vanlig å få før eller siden, større sjanse for at det blir synlig hvis det er lite brystvev/underhudsfett. Hos noen blir ripplingen veldig synlig slik at det blir utseendemessig sjenerende, eller en misliker de følbare kantene så mye at en vil gjøre noe med det. Søk etter tråden som heter CeeCee's hemmelige verden, så finner du masse info om silikonbryster hvis du trenger det.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Rippling er ikke farlig, og du trenger ikke ny operasjon hvis du ikke ønsker det. Det trenger ikke bety at det er hull i implantatet eller noe annet skummelt, men du kan sjekke deg hos klinikken hvis du er i tvil. Følbar eller synlig rippling er ganske vanlig å få før eller siden, større sjanse for at det blir synlig hvis det er lite brystvev/underhudsfett. Hos noen blir ripplingen veldig synlig slik at det blir utseendemessig sjenerende, eller en misliker de følbare kantene så mye at en vil gjøre noe med det. Søk etter tråden som heter CeeCee's hemmelige verden, så finner du masse info om silikonbryster hvis du trenger det. Hei og tusen takk for svar! etter hva jeg kan huske kunne jeg kjenne dette allerede dagen etter operasjonen. Jeg er ganske tynn så håper det bare er derfor. Det er spesielt ekkelt når jeg ligger på siden, for da kan jeg virkelig kjenne hele implantatet, formen og denne ripplingen så godt og tydelig at det er nesten som om det ikke er dekket av noe bryst i det hele tatt:/ men vet du noe om at en evt ny operasjon kunne løst problemet? jeg kunne ikke tatt mindre implantater enn det jeg har nå grunnet utvidelse av huden, så tenker at man da ikke kunne kjent stort forskjell?! å er grunnen til rippling det at brystet er for stramt slik at implantatet krøller seg da eller?
Gjest gjest m silikon Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Hei og tusen takk for svar! etter hva jeg kan huske kunne jeg kjenne dette allerede dagen etter operasjonen. Jeg er ganske tynn så håper det bare er derfor. Det er spesielt ekkelt når jeg ligger på siden, for da kan jeg virkelig kjenne hele implantatet, formen og denne ripplingen så godt og tydelig at det er nesten som om det ikke er dekket av noe bryst i det hele tatt:/ men vet du noe om at en evt ny operasjon kunne løst problemet? jeg kunne ikke tatt mindre implantater enn det jeg har nå grunnet utvidelse av huden, så tenker at man da ikke kunne kjent stort forskjell?! å er grunnen til rippling det at brystet er for stramt slik at implantatet krøller seg da eller? Hei! Jeg har også silikon i brystene. Jeg er også liten og tynn og hadde veldig små bryster før operasjonen. Jeg har hatt "wrinkling" helt siden jeg tok av bandasjen, men bare på den ene siden i kløfta. Protesene mine er også ganske synlig siden jeg har lite underhudsfett. I følge min kirurg er dette ganske vanlig hos jenter som er tynne og har lite underhudsfett. Det er ikke så mye å gjøre med. Som du sier kan du ikke ha mindre proteser så da må du leve med at den skrukken er der. Dette er ikke farlig i det hele tatt. Litt "bivirkninger" blir det stort sett alltid etter et slikt inngrep. Og jeg trøster meg med at dette ikke er det værste som kunne skje... Det er som du sier at det rett og slett er litt trangt i brysthulen og implantatet er litt for stort. Ny operasjon vil ikke løse problemet, da må du evt legge inn mindre proteser, men det sier du jo er uaktuelt..... Jeg lever fint med min wrinkling og syntes at puppene har blitt så fine ellers at jeg ikke fokuserer så mye på det..... Brystvortene mine forandret seg også litt, men ikke farge. De ble bare større, men det er ikke så rart for huden utvider seg jo. Er du usikker kan du jo alltids bare ringe til klinikken som opererte deg. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Hei! Jeg har også silikon i brystene. Jeg er også liten og tynn og hadde veldig små bryster før operasjonen. Jeg har hatt "wrinkling" helt siden jeg tok av bandasjen, men bare på den ene siden i kløfta. Protesene mine er også ganske synlig siden jeg har lite underhudsfett. I følge min kirurg er dette ganske vanlig hos jenter som er tynne og har lite underhudsfett. Det er ikke så mye å gjøre med. Som du sier kan du ikke ha mindre proteser så da må du leve med at den skrukken er der. Dette er ikke farlig i det hele tatt. Litt "bivirkninger" blir det stort sett alltid etter et slikt inngrep. Og jeg trøster meg med at dette ikke er det værste som kunne skje... Det er som du sier at det rett og slett er litt trangt i brysthulen og implantatet er litt for stort. Ny operasjon vil ikke løse problemet, da må du evt legge inn mindre proteser, men det sier du jo er uaktuelt..... Jeg lever fint med min wrinkling og syntes at puppene har blitt så fine ellers at jeg ikke fokuserer så mye på det..... Brystvortene mine forandret seg også litt, men ikke farge. De ble bare større, men det er ikke så rart for huden utvider seg jo. Er du usikker kan du jo alltids bare ringe til klinikken som opererte deg. Lykke til Takk takk for svar, veldig godt å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå