Gjest Gjest_milla_* Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 hvordan vet man at man har sopp i underlivet?symptomer?
Gjest Iah Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Kløe, svie og hvitaktig kornete utflod er vel de vanligste symptomene. Du kan forsøke å kjøpe Canesten eller Pevaryl på apoteket og behandle deg selv. Hvis dette ikke hjelper bør du ta deg en tur til legen.
siebaeo Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Pevaryl Depot er uten tvil det beste! (for meg.. Den smuldrer ikke opp og blir til vond grus slik canestentabeletten gjør.. Og så legger den seg som en hinne over slimhinnene og jobber over flere dager. (de som heter Depot vel å merke)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå