Gå til innhold

Mensen + smerter selv om p-ring er inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ta ut p-ringen på torsdag som kommer, og pleier da å få mensen på søndagen.

Men nå har jeg allerede hatt mensen i nesten en uke! :overrasket: Og smertene blir større for hver dag! :(

Hva skjer? Noen som har hatt lignende erfaringer? :sjenert:

Kan si at jeg hadde et opphold fra ringen på en mnd pga noe legegreier, så dette er første ringen etter at jeg startet igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lilla_*
Skrevet

Jeg bruker p-ring, men har aldri opplevd dette med ringen. Hadde lignende opplevelser med p-piller, og da hjalp det å ha ei pillefri uke.

Det kan jo også hende at det at du har hatt et lite avbrekk har noe med saken å gjøre. Jeg ville prøvd å ha ringen ute som vanlig, og sett om det hjelper :)

Skrevet

Har helt sikkert noe å gjøre med pausemåneden din å gjøre.

Skrevet

Ok, så dere ville hatt den inne til torsdag og så hatt vanlig ring-fri uke, og håpe at det bedrer seg? Har ikke lyst til å risikere å fucke det til mer enn det allerede er ved å ta den ut for tidlig, men blir jo litt bekymret også. Pluss ikke noe gøy å ha så vondt :(

Skrevet

Naturligvis. Å ta den ut nå øker sjansen for å fucke oppsystemet enda mer.

Slapp av, det går seg til igjen.

Skrevet

Ok, da gjør jeg det. Takk for hjelpen :):klem: Merker at jeg er ganske hormonell/ pms om dagen også, så ser nok ikk ebort i fra at det blir en dobbeluke i rødt farvann. HVOR jeg gleder meg.. :roll::ironi:

Skrevet

Aha.. Det forklarer en ting eller to.. Det var HULL i ringen! Den har lekket!

Gjest Gjest_knøttet_*
Skrevet

Åj! :overrasket:

Det høres ikke helt bra ut ... Tror jeg skal sjekke min oftere jeg, i tilfelle ...

Skrevet

HULL! :overrasket: Går det an??

Skrevet

Da lurer jeg på hvordan ringer dere bruker. for min er da i plast rett igjennom. Jepp, jeg har "disekert" en for nysgjerrighetens skyld :fnise:

Skrevet
Da lurer jeg på hvordan ringer dere bruker. for min er da i plast rett igjennom. Jepp, jeg har "disekert" en for nysgjerrighetens skyld :fnise:

Det var det jeg trodde min var også... :sjenert:

Skrevet

Gudene vet, men det er en sprekk gjennom den i allefall :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...