Gå til innhold

Mensen + smerter selv om p-ring er inne?


stjernekyss

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta ut p-ringen på torsdag som kommer, og pleier da å få mensen på søndagen.

Men nå har jeg allerede hatt mensen i nesten en uke! :overrasket: Og smertene blir større for hver dag! :(

Hva skjer? Noen som har hatt lignende erfaringer? :sjenert:

Kan si at jeg hadde et opphold fra ringen på en mnd pga noe legegreier, så dette er første ringen etter at jeg startet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lilla_*

Jeg bruker p-ring, men har aldri opplevd dette med ringen. Hadde lignende opplevelser med p-piller, og da hjalp det å ha ei pillefri uke.

Det kan jo også hende at det at du har hatt et lite avbrekk har noe med saken å gjøre. Jeg ville prøvd å ha ringen ute som vanlig, og sett om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så dere ville hatt den inne til torsdag og så hatt vanlig ring-fri uke, og håpe at det bedrer seg? Har ikke lyst til å risikere å fucke det til mer enn det allerede er ved å ta den ut for tidlig, men blir jo litt bekymret også. Pluss ikke noe gøy å ha så vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis. Å ta den ut nå øker sjansen for å fucke oppsystemet enda mer.

Slapp av, det går seg til igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da gjør jeg det. Takk for hjelpen :):klem: Merker at jeg er ganske hormonell/ pms om dagen også, så ser nok ikk ebort i fra at det blir en dobbeluke i rødt farvann. HVOR jeg gleder meg.. :roll::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_knøttet_*
Aha.. Det forklarer en ting eller to.. Det var HULL i ringen! Den har lekket!

Åj! :overrasket:

Det høres ikke helt bra ut ... Tror jeg skal sjekke min oftere jeg, i tilfelle ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på hvordan ringer dere bruker. for min er da i plast rett igjennom. Jepp, jeg har "disekert" en for nysgjerrighetens skyld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på hvordan ringer dere bruker. for min er da i plast rett igjennom. Jepp, jeg har "disekert" en for nysgjerrighetens skyld :fnise:

Det var det jeg trodde min var også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...