Gå til innhold

Sterekemerker


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har peiling om hvordan man kan fjerne sterekemerker på kroppen? Jeg er ei ung jente og det føles så slitsomt når det er sommer og jeg er flau for å ha bikini på meg. :sukk: Har hørt om en krem som heter REJEN. Men vet ikke om at den fungerer eller ikke. Har dere prøvd den? Hva vil dere anbefale? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest - Stine

Jeg har hatt strekkmerker i 10 år pga medisiner som gjorde at jeg gikk opp 20 kilo på 6 måneder... Var bare 14 år den gangen så kjenner meg veldig igjen at man ikke har lyst til å vise seg rundt i bikini når man er så ung... Dessverre har jeg ikke fått tak i noe som har hjulpet meg. Strekkmerkene blir mindre synlige etterhvert, men de vil ikke forsvinne helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med det, men det er jo så mange navn på alt mulig rart, så jeg tenkte et øyeblikk at det kanskje var noe jeg ikke hadde hørt om før.

Strekkmerker er kommet for å bli. Ingenting å være flau over - ikke alle har retusjert hud i en jevn farge uten verken hår, sår eller strekkmerker (om man ikke er ekstremt heldig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...