Gå til innhold

brystløft


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har tatt et brystløft uten innlegg? Jeg har lyst men er redd for arr og tap av følelse. Har "store" bryster, E cup, men de er som fuglehundører uten pels... :sjenert:

Hvordan la de snittene på deg? Omvendt T eller en O rundt brystknoppen? Og "virker" den enda..? Ble du flat?

Want to know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke operert selv, men har jobbet litt på operasjon. Hvis brystene dine er tomme som du beskriver, høres det ut det realistiske alternativet for deg er teknikk som ved brystreduksjon, med flytting av brystvorten, da får du O rundt brystvorten, i tillegg til omvendt T nedover. Er det veldig lite annet enn hud å jobbe med, kan det være umulig å få særlig brystfylde uten kunstige innlegg, men helt flat blir du vel ikke. Følsomheten i brystvorten kan bli svekket eller omtrent borte, eller bli kraftigere. For noen kan avkuttede nerver skape overfølsomhet med smerter ved berøring, men det er ikke hyppig. Da kan det være et problem bare å dusje eller kjenne tøy eller berøring mot huden. Greit å vite at muligheten finnes, men det er ikke hyppig. Vekslingen mellom myk og hard brystvorte kan bli svekket, og brystvorten kan miste sin erogene funksjon. Har du operert tidligere, kan det gi en viss pekepinn på hvor god sårtilhelingsevne du har. Brystområdet er mer utsatt for økt arrdannelse enn mange andre steder på kroppen. Du bør være forberedt på å få moderate arr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN takk for realistisk og jordnært svar! Jeg har en del brystvev så det er snakk om overflødig hud som gir heng. Men etter det du sier om arr og mulig tap av følelse/overfølsom så skal jeg tenke en stund til jeg.

De virker nemlig veldig bra.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...