Gjest Espera Skrevet 25. august 2003 #1 Skrevet 25. august 2003 Vi har et ganske kjedelig, men likevel helt ålreit, kjøkken med hvit innredning. Tror jeg har bestemt meg for å droppe maling av dører, og i stedet bytte lyse benkeplater med noen i mørkere tre. Lurer på om dette er en stor jobb, de er jo mer eller mindre bolta i veggen med tetningslister og full pakke? Lurer også på om noen har erfaring med å male fliser? De snakker så varmt om det i annethvert interiørprogram, men vil ikke helt glatte fliser liksom miste litt av 'effekten' da???
jordbær Skrevet 25. august 2003 #2 Skrevet 25. august 2003 Du har jo blank maling. Du vil sikkert se forskjell på flisene, men det er sikkert verdt det.. Når det gjelder kjedelige kjøkken... Hvis du vil gjøre det billig, kan du f.eks. kjøpe skap-knotter i samme stil som benkplaten. Kjøkkenspesialisten har skapdører til skap. da kan du f.eks bytte skapdørene osv i stedet for å bytte ut hele kjøkkenet..
Gjest Espera Skrevet 25. august 2003 #3 Skrevet 25. august 2003 Tusen takk for tips Jordbær. Jeg har også tenkt på dette med knotter/håndtak. Kunne tenke meg noen litt avlange i stål kanskje.... hmmmmm....tenketenke Dette med å bytte bare skapdører har jeg slått fra meg, det er jo som regel frontene som koster?????
jordbær Skrevet 25. august 2003 #4 Skrevet 25. august 2003 Det er mulig at frontene er dyre. Men du vil jo spare på tid og arbeid da:) Kanskje liksågreit å ta alt når man først er i gang? IKEA har billige skapknotter foresten:) Tror vi betalte 25-30kr for to stk.
Mrs. B Skrevet 25. august 2003 #5 Skrevet 25. august 2003 Tror det finnes egen maling for fliser. Man kan jo også friske opp fliser med kun å male noen her og der. (Kommer jo an på utgangspunktet så klart.) Kanskje finner du tips her: > www.ifi.no
Gjest Espera Skrevet 25. august 2003 #6 Skrevet 25. august 2003 Super ide mrs b - vi har nemlig sånne 'motiv-fliser' innimellom de vanlige hvite..... Hm. Male over dem i samme mørke blåfarge som veggen???? Tror det kan bli litt tøft jeg!!!!! Også så utrolig enkelt å male fem fliser i stedet for 35 lissom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå