Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #1 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har en del klær jeg ønsker å gi bort til noen som virkelig trenger det. Jeg har gitt til UFF før, via slike UFF containere, men jeg vil vite at klærne virkelig kommer til noen som trenger det.. at jeg kan se det med egne øyne. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Ps: vet ikke om jeg har postet i riktig kategori her på forumet nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tequila!! Skrevet 7. desember 2009 #2 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har en del klær jeg ønsker å gi bort til noen som virkelig trenger det. Jeg har gitt til UFF før, via slike UFF containere, men jeg vil vite at klærne virkelig kommer til noen som trenger det.. at jeg kan se det med egne øyne. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Ps: vet ikke om jeg har postet i riktig kategori her på forumet nå... Hva med å kontakte frelsesarmeen eller blå-kors? De kan kanskje hjelpe deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 8. desember 2009 #3 Del Skrevet 8. desember 2009 Spør lokalavisen om de vet om noen som samler inn. Her jeg bor er det innimellom noen som fyller opp en buss med utstyr og drar til et barnehjem i Latvia eller Estland. De finansierer turen ved å selge plasser på bussen, fungerer utmerket - pensjonister får seg en hyggelig busstur med "likesinnede" og utstyr kommer vel frem til de det er tiltenkt. Det er sikkert andre typer innsamlinger rundt omkring, men felles for de er nok at de vil ta kontakt med lokalavisen for å gjøre innsamlingen kjent. Ellers kan du gratis rykke inn "gis bort"-annonse på finn.no. Vet ikke hvor du bor, men her er også info om innsamling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shock Skrevet 8. desember 2009 #4 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil gjerne gi noen gamle jakker og utebukser til narkomane/uteliggere. Så henger meg på tråden, vil gjerne ha tips om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #5 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil gjerne gi noen gamle jakker og utebukser til narkomane/uteliggere. Så henger meg på tråden, vil gjerne ha tips om det Jeg går bare rett bort til dem og spør om de kunne tenke seg å overta denne jakken/buksen, for jeg trenger den ikke, og vil ikke at de skal fryse.. Gjett om det blir godt mottatt, veldig hyggelig å se Bor i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 13. desember 2009 #6 Del Skrevet 13. desember 2009 Du må i alle fall ikke levere klær til UFF om du vil drive veldedig arbeid! Overskuddet derfra går ikke til veldedighet men rett i lomma på de som driver firmaet. Klær levert til Fretex derimot blir enten solgt, og overskuddet går til å hjelpe de dårligere stilte, eller klærne blir gitt bort til fattige :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå