Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på 6 ukers kontroll hos legen min... Og der blir det vel utført underlivsundersøkelse, men jeg blør fortsatt? Tar de denne undersøkelsen for det? Og er det uvanlig å blø i over 6 uker? Trodde liksom det skulle gi seg etter en mnd :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde i 8 uker etter hver fødsel. Min lege ville ikke ta noen kontroll før etter 3 mnd.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg var nylig i samme situasjon. Blødde ikke enormt, men litt - mye nok til å gå med bind. Hele kontrollen var egentlig bare en gu, så jeg lot det stå til, og kledde av meg som vanlig. Nevnte det ikke for legen eller noe. Regner med at dette er svært, svært vanlig. Ikke tenk på det. :)

Skrevet

Hvis det føles greit, ingen unormale plager er det ingen grunn til å ta GU. Dette bestemmer du 100% selv. Ta heller turen turen senere om du føler for det. Min jordmor bare kikket mellom beina på mrg uten å ta på, fordi jeg ikkke ville det, og likevel ville sjekke stinga. Hun syns GU er helt unødvendig, dette er noe leger ofte gjør, men jordmødrene som kan dette best sier det er overflødig og unødvendig. Men har du plager er det annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...