Gå til innhold

Hjemmebleking


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestemt meg for å bleke tennene mine hjemme. Tennene mine er veldig gule, så har vurdert å bleke de en gang, da godt vare på dem, og håper de holder seg hvite i noen år. Nå er jeg ung og jeg føler meg hemmet over at tennene mine er så gule. Har sitt på dette produkte her http://www.ansiktspleie.com/tannbleking-fr...ul-white-1.html

noen som har noe posetivt/negativt å si om d? Skal jeg velge 16% eller 22% styrke? Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte Crest Whitestrips på nettet,fikk tips av en venninne som har bodd i USA. De fungerte kjempebra,bruker strips 2x30 min per dag,syns egentlig jeg så resultater etter en uke. Hadde litt ising i tennene umiddelbart,men det gir seg veldig raskt. Ikke dyrt heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbelfale http://www.dentway.no/index.php Altså dentway..

Du bestiller fra norsk side, og produktene inneholder ikke stoffer som er mer skadlige enn de som blir brukt hos tannlegen. Min mormor har kjøpt tannbleking hos tannlege, og hun tok med min tube til tannlegen så han fikk se på den, og han syns innholdsfortegnelsen så bra ut.

Det negative jeg har å si et at tannskinnen var veldig ekkel, jeg fikk mye spytt i munnen.. Kanskje jeg ikke fikk til å tilpasse den godt nok.. Uansett går det bra med tanke på at tennene ble hvite og fine etterpå :)

Tennene ble veldig hvite (men krever en del behandlinger), og jeg iset aldri. Om blekemiddelet kom på tannkjøttet ble jeg sår, men det gikk vekk neste dag. Altså viktig å ikke få noe av middelet på tannkjøttet.

Dersom du har følsomt tannkjøtt bestiller du 16% om du har normalt tannkjøtt 22%.. 22% blir brukt av tannlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg anbefaler også Crest White Strips. Prøvde selv en pakke med Classic da jeg var i usa sist sommer, og det funker såååå bra! Ble kjempefornøyd jeg! :D

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...