Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i ganske ekkel situasjon. I midten av november ble firmaet mitt kraftig nedbemannet pga finanskrise, noe som er en gjenganger i min bransje nå om dagen. Vi er alle ganske fortvilet, og alle er godt igang med å skrive søknader og cv-er på utlyste stillinger.

Problemet mitt er todelt:

-svært mange godt kvalifiserte søkere søker nå på samme stillinger

-jeg har ingen jobb etter 31.12

Det er et lyst punkt i det hele. Jeg har nemlig vært til to intervjurunder og en personlighetstest hos et lukrativt firma. Nå venter jeg mer eller mindre på tilbakemelding om jobben er min eller ikke.

Jeg lurer dermed på når jeg kan forvente å få svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det selvsagt ikke noe svar på som vi kan gi deg.

Du får svar når de er klare. Eventuelt en god stund senere, da bedrifter kan være treige. Men de kan også være kjappe. Eller de kan la være å ta kontakt. Værsågod.

Skrevet

hei eg visste ka det føler.. eg var permittert fra jobb 3 måneder siden og eg ringte alle firme i heile området allerede men fikk ikkje jobb. eg var så desperat så eg registrert til alle bemanningselskap og ringte dem nesten kvar dag men idag sa dei til meg att det er tett konkuranse, masse permittering og masse folk har ringt dem.. vi kan bare be att finans krisis vil avsluttet neste år.

Skrevet

Dersom andre runde også er siste runde, så bruker svaret å komme svært fort. Men det finnes selvsagt ingen fasit.

• 2 uker senere...
Skrevet

Trådstarter her.

JAAA jeg har fått denne jobben, og er suuuper fornøyd!

Jeg vil med dette sende en lykke til til alle dere arbeidssøkere, det ordner seg virkelig til slutt!

Skrevet

Gratulerer - så moro :)

Hvilken bransje er du i? (bare sånn for å se om det er håp for oss andre :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...