Gjest Gjest_ensom_* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 heisann! sliter litt jeg, flyttet til ny by for 1 uke siden, og klart-jeg vet at ting blir anderledes når man kommer et nytt sted, men jeg var ikke forberedt på at det skulle være så sinnsykt siiiinnsykt vanskelig.. savner familien min noe sinnsykt, de er så flotte hele gjengen.. og jeg gråter mye fordi jeg savner dem..liker og ha dem rundt meg og snakke med, spesielt mor og far..få gode råd og sånnt om hva jeg bør gjøre her i livet. fått meg ny jobb...en jobb jeg skulle ønske nå at jeg ikke hadde tatt! jobbet der i en uke nå, og jeg liker ikke hvor rolig det er, og alle der kjenner jo selvfølgelig hverandre, og jeg føler meg veldig utenfor..jeg prøver og snakke med dem, men de har sin greie liksom..har lyst til og finne meg noe annet og si opp, kjæresten mener at jeg selvfølgelig kan si opp-fordi situasjonen er så vanskelig.. for og forklare, jobben ligger 1,5 mil fra der vi bor..omtrent null bussforbindelse - og jeg kjører moped.. i tillegg må jeg over en bro som er helt for jæ****** skummel når det blåser.. her i området er den kjent for og være det! fra desember til mars er jeg på tå hev når det gjelder været..frost og snø er min store skrekk, og jeg må følge med på været hele dagene! typen har bil, og vil kjøre meg når han kan sier han, og jeg er så glad jeg har ham - han stiller opp som bare det! men når han ikke kan, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre..det gnager på meg alt sammen.. bor veldig nært sentrum og vil helst finne meg noe der, men psyken min er slik at jeg ikke føler jeg kan være så frekk og si opp den jobben jeg har tatt nå :/ typen sier jeg må tenke på meg selv.. men klart, jeg må jo finne meg noe nytt først! man må jo ha jobb.. men det er så tåpelig, veldig mye på denne jobben er helt på trynet.. når jeg jobber på lørdager, må jeg ut 2 ganger, og er det snø - hva søren skal jeg gjøre liksom:/ alt sammen har gjort meg lammet hele uken jeg har bodd her, jeg er lammet.. orker ikke rydde, orker ikke stelle meg, hvorfor skal jeg gjøre noe som helst når alt er imot meg! jeg kjenner ingen her utenom han, og det gjør meg trist som bare det.. nå sover han på siden av meg her, og allerede føler jeg meg ensom! hva gjør folk for og holde seg gående når ting skjer? dette er jo ikke store ting engang, men jeg har verdens største klump i magen som gjør så vondt!!! når jeg våkner er det såvidt jeg orker stå opp fordi jeg vet jeg må på jobb.. hvordan fokuserer dere på det positive? jeg har mistet evnen..må få den tilbake! det positive for meg er jo kjæresten! men ikke noe annet... koselig leilighet.. håper noen gadd lese..jeg tenker så mye at det er selvdestruktivt!
Gjest Marlo Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Det er lov å søke på andre jobber selvom man har en jobb, og selvom man bare har jobbet der en uke. Se om ikke du kan søke på noe annet mens du beholder den jobben du har foreløpig. Og ikke minst - vit at ting blir bedre når du har fått slått deg til ro. Tving deg selv til litt kos, stell deg selv, gjør det hyggelig rundt deg - slutter du helt med det, så drar det deg ned også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå