Gjest selleristang Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hallo damer! Detaljer, detaljer... Jeg har en del hvite prikker på innsiden av kjønnsleppene. Lurer på om det kan være talg eller lignende, men er veldig usikker. Noen som vet? Synes det er litt pinlig i forhold til sex, og da særlig oralsex.
Mir Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Har du sjekket om det faktisk er kjønnsvorter? De kan oppstå på innsider der og ved inngang. Det er noen eldre tråder om dette på forumet, eventuelt så kan du google det og se hva du finner =) Hvis det er kjønnsvorter så er det smittsomt så jeg hadde holdt meg unna folk frem til du hadde fått en avklaring =)
toth Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Hallo damer! Detaljer, detaljer... Jeg har en del hvite prikker på innsiden av kjønnsleppene. Lurer på om det kan være talg eller lignende, men er veldig usikker. Noen som vet? Synes det er litt pinlig i forhold til sex, og da særlig oralsex. Sikkert talgkjertler du, men ville ha fått det sjekket med mindre du har hatt det siden før du begynte å ha sex.
femcore Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 (endret) fikk meg profil, jeg. ja, burde kanskje nevne at jeg er jomfru, så det er ikke en kjønnssykdom. talgkjertler er vel en reell mulighet.. Endret 7. desember 2009 av femcore
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå