Gå til innhold

Just another diary, men denne er min!


Pomeline

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Hadde en dagbok her tidligere, men den ble litt for personlig, så sletten den, og prøver meg på nytt! .. også må jeg bare legge til at det er utrolig koselig med kommentarer! Gir liksom litt ekstra motivasjon til å skrive.

Uansett, er i begynnelsen av 20-årene og bor sammen med kjæresten min. Har vært sammen i litt over ett år. Føler det høres så seriøst ut å si samboer (ikke det at forholdet vårt ikke er seriøst, for all del), så foretrekker å si at jeg bor med kjæresten min, hehe. Selv om vi ikke har vært sammen så altfor lenge, tror jeg faktisk at vi kommer til å bli gamle sammen (men samtidig så tror vel kanskje de fleste det om kjæresten sin?), men det føles som om vi har kjent hverandre hele livet, og vi passer sammen som hånd i hanske! ;) Også kjenner vi hverandre veldig godt, og vet til enhver tid hvor vi har hverandre. Noe annet "bra" er at jeg slapper av 110 % i hans selskap, kanskje litt for mye også til tider, uten å gå nærmere inn på det, haha. Kan godt si at han er min beste venn også. :) Vet ikke helt hva mer jeg skal skrive sånn innledningsvis, uten at det blir for "gjenkjennelig", men kommer vel sånn litt etter litt tenker jeg.

Over til noe annet. Føler at dette kommer til å bli en ytterst slapp dag. Stod ikke opp før klokken var nærmere fire, på ettermiddagen altså. La meg vel rundt kl. 0200 i natt, men likevel. Tror det er arbeidshelgen som har tatt på. Begynner på jobb 0800, og for et B-menneske som meg, er det ganske brutalt. Spesielt når det er fullt program rett etter jobb også. Jobber egentlig bare annenhver helg, men i praksis blir det veldig mye mer, da de ringer og spør på om jeg kan jobbe stort sett hver dag (som regel fem over åtte om morningen, grøss!). Fungerer egentlig ganske greit likevel, da jeg kan velge endel selv ang. arbeidstid og dager. Dog, dersom de ikke ringer, kan dagene og ukene fort bli ganske lange. Jaja, nok om det. Får gå på badet og stelle meg, tenker jeg! Bedre sent enn aldri! :fnise:

Ha det bra, så lenge! :)

Endret av Pomeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Gratulerer med ny dagbok:D

Du kan jo sjekke ut min og om du har lyst, men er kanskje av det litt personlige slaget min da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her midt på natten og får ikke sove.. Tok en liten tur inn på Facebook, bare for å ha noe å gjøre. Ser der at en av venninnene mine, en god en faktisk, har invitert til bursdagsfest om noen uker uten å invitere meg. Skjønner ingenting, men ble veldig skuffet og lei meg. Jaja.. Fikk brev fra bomringen før i dag også, selv om jeg synes jeg akkurat har betalt en regning fra de! Gjør virkelig ikke annet enn å betale på den forbaska bomringen altså!! Blir så irritert! Alt i alt en kjip dag. Har bestilt time hos frisøren i dag og. Skal fikse på hair extensionsene mine. Fikk hakaslepp da jeg spurte om prisen: nesten 800 kr. TIMEN! Er jo en timespris som overgår advokater omtrent! Dyrt med luksusvarer tydeligvis. Nei, får prøve å sove litt igjen, nå som jeg har fått luftet dagens mindre hyggelige hendelser! God natt :)

Endret av Pomeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

I dag har jeg faktisk ingen planer! Lurer på om jeg skal ta meg en tur ut og få kjøpt de aller siste julegavene, så er jeg ferdig med det. Har egentlig utrolig lite julestemning i år, litt kjipt, for julen er jo så koselig! :) Var å leverte julegave til min tante og onkel i går. Har kjøpt en kjempe fin vase til de. Litt spent på hva jeg får av de i år. Pleier som regel å få 100 kr eller noe sånt, og da er det liksom fra tante og onkel + min ene voksne kusine med mann og barn + en annen voksen kusine med mann og barn (skal dessuten sies at alle har god økonomi og gode jobber). Ergo har de spyttet i rundt 30 kr hver. Snakk om å være gavmilde. I tillegg forventes det liksom at jeg skal kjøpe flotte individuelle gaver til alle sammen. :roll: Nei, vet du hva. :fnise:

Var hos frisøren i går, som jeg skrev at jeg skulle her i et tidligere innlegg. Var utrolig rart å se hvordan håret så ut uten extensions. Så jo helt grusomt ut! Fikk helt noia omtrent. Følte meg helt naken! Utrolig hvordan sånne ting spiller inn på selvtilliten altså. Var iallfall godt å få stelt håret, og heist opp festene litt. Liker at håret faktisk ser utrolig naturlig ut. Er ingen som hadde gjettet at jeg har extensions (tror jeg, da!). Men men, nok om det. Får hive meg i bilen snart og gjøre noe fornuftig. ;) Snakkes.

Endret av Pomeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er en liten stund siden sist jeg har skrevet noe her nå. Har vært ganske hektisk de siste dagene. Var på jobb i dag blant annet, og det var jo litt av en opplevelse å våkne til 20 cm nysnø, og uten brøytet vei :). Kom meg heldigvis på jobb i tide og uten å havne i grøften. Ganske stolt over at bilen har klart seg såpass bra i dette kalde, kalde været. Var faktisk flere som stod langs veien med motorstopp og sommerdekk. Kjipt for de.

Føler meg egentlig helt utrolig redusert i dag. Etter jobb var det rett i familiebesøk. Deretter hentet jeg typen på jobb. Tror ikke jeg var hjemme før i halv tolv tiden i kveld, faktisk. En laaaang dag. Ekstra kjekt å vite at jeg skal opp om 6 timer. Hurra.. Tror jeg sov rundt 5 timer i natt før jobb. Nesten (bare nesten!) som jeg vurderer å ringe å si at jeg var syk i morgen, bare for å kunne sove lenge, men føler meg litt råtten og, siden jeg vet det er mangel på folk for tiden (selv om det strengt tatt ikke er mitt problem). Men, skal heller bite tennene sammen og overleve! :fnise:

Jeg og typen var forresten på graven til moren hans i dag, også. Hun døde av kreft da han bare var 9 år gammel. I dag hadde hun blitt 51 år dersom hun hadde levd. Synes det var litt trist da vi var der, og må innrømme at det falt en tåre eller fem da vi stod foran graven. Det får deg liksom til å tenkte litt ekstra over livet, og til å sette pris på de øyeblikkene du har.

Jaja, i morgen er det full dag etter jobb også med ENDA et familiebesøk (pappa sin side), så best å få seg litt søvn tenker jeg! Natta! :)

Endret av Pomeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...