Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #41 Skrevet 7. januar 2010 Har nettopp sett noen episoder fra den første sesongen med politiet, og der er det med en dame som virker litt kjent. Har hun vært med i Farmen? Synes å huske at det var med en blond dame der som var politi. Noen som vet om det stemmer?
Brud84 Skrevet 7. januar 2010 #42 Skrevet 7. januar 2010 Har nettopp sett noen episoder fra den første sesongen med politiet, og der er det med en dame som virker litt kjent. Har hun vært med i Farmen? Synes å huske at det var med en blond dame der som var politi. Noen som vet om det stemmer? Det stemmer! Hun kom inn som utfordrer, og kom til finaleuka hvis ikke jeg husker helt feil...
Gjest Huffsa Skrevet 26. januar 2010 #44 Skrevet 26. januar 2010 Nå lo jeg godt! Dama med puppene uttafor toppen politimannen som gjentatt ber henne om å kle på seg. Dama; " HAN KALLTE MEG FOR EI JÆVLA HORE!!! " Politimannen; " Hvor har du vært hen da? " Dama; " På sånn hore&hallik-fest "
Gjest ZivaDavid Skrevet 3. februar 2010 #45 Skrevet 3. februar 2010 Episode 7 av Politiet 2 er nå publisert på denne kanalen: Politiet 1&2 på YouTube
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå