Gå til innhold

Hvordan få han til å dusje oftere


Gjest ren_kvinne

Anbefalte innlegg

Gjest ren_kvinne

Er så oppgitt over han. Mannen min dusjer bare en gang i uken!!!

Har ikke lyst å kose med han/ ha sex når han ikke har dusjet:(

Er det noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøve å forføre ham inn i dusjen med et forslag om å dusje sammen? ;)

Eller du kunne sagt det på en forsiktig måte. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede prøvd begge deler. Han vil da ha sex i dusjen og det har ikke jeg lyst til. Har sagt det til han også, men han bare sier at jeg maser og at han ikke har tid til å dusje. Fortsetter bare med å dusje på mandag morgen. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede prøvd begge deler. Han vil da ha sex i dusjen og det har ikke jeg lyst til. Har sagt det til han også, men han bare sier at jeg maser og at han ikke har tid til å dusje. Fortsetter bare med å dusje på mandag morgen. :sur:

Hm... Jeg hadde ærlig talt blitt litt i tvil angående forholdet. Fordi urenslighet byr meg kraftig i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Jeg hadde ærlig talt blitt litt i tvil angående forholdet. Fordi urenslighet byr meg kraftig i mot.

Sier meg enig her, hadde fått avsmak av hele fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig med dere. Men: er gift med han, kjøpt hus med han, har barn med han. Og sist men ikke minst: vi elsker hverandre og er ellers veldig lykkelige sammen. I begynnelsen dusjet han ca daglig.

Har egentlig et veldig bra sexliv, men hygienen har lagt en demper på det.

Jeg opplever det faktisk som respektløs av han å dusje så sjelden.

Men vil ikke dumpe han pga det. Vet ingen et virkningsfult middel å få han til å dusje oftere? Skremme han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stå på.

Du må si det til han ordentlig! Ikke legg noe i mellom fordi da tror han du ikke du mener alvor. Få fram at du misliker sterkt at han er uhygienisk. Stå på ditt og ikke gi deg! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke dusjer, så slutter du å dusje!! Haha..

Eller eventuelt slutte å rydde/vaske opp, om han ikke bryr seg om dusjedelen. Og du vil vel kanskje ikke slutte å dusje.

Er egentlig ikke så mange grunner for at man skal dusje, jeg kommer kun på grunner til hvorfor man ikke skal dusje.. Det eneste er jo dårlig hygiene, svette som "fester seg" i huden og får deg til å svette mer neste dag, osv.

Endret av Deadbarbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med dere. Men: er gift med han, kjøpt hus med han, har barn med han. Og sist men ikke minst: vi elsker hverandre og er ellers veldig lykkelige sammen. I begynnelsen dusjet han ca daglig.

Har egentlig et veldig bra sexliv, men hygienen har lagt en demper på det.

Jeg opplever det faktisk som respektløs av han å dusje så sjelden.

Men vil ikke dumpe han pga det. Vet ingen et virkningsfult middel å få han til å dusje oftere? Skremme han?

Hvis jeg hadde levd så lenge med en mann, kjøpt hus med ham, og fått barn med ham, og generellt planlagt hele livet mitt med ham så hadde jeg følt meg fri til å si "nå kommer du deg inn i dusjen og vasker deg, ellers blir det f*en meg bråk...."

Men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med dere. Men: er gift med han, kjøpt hus med han, har barn med han. Og sist men ikke minst: vi elsker hverandre og er ellers veldig lykkelige sammen. I begynnelsen dusjet han ca daglig.

Har egentlig et veldig bra sexliv, men hygienen har lagt en demper på det.

Jeg opplever det faktisk som respektløs av han å dusje så sjelden.

Men vil ikke dumpe han pga det. Vet ingen et virkningsfult middel å få han til å dusje oftere? Skremme han?

Er det ikke du som er respektløs? Han vil jo ha sex i dusjen og det er jo bare du som er avvisende og masete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dusj - ingen sex.

Når jeg syns det er på tide at min mann dusjer så sier jeg det rett ut og kanskje legger til at han får en avsugning om han dusjer om jeg føler for det selv.

Han har smertelig fårtt erfare at han ikke får se så mye som en pupp om han ikke dusjer når det er behov for det. Krever ikke dusjing hver dag heller, da han kan gå lang tid uten å i det hele tatt lukte svette, men vask av "understellet" skal tas ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender jeg har sex med dama selv om hun ikke har dusja, men så blir jo jeg også kåt av lukten av brunst så kanskje det er litt annerledes for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dusj - ingen sex.

Når jeg syns det er på tide at min mann dusjer så sier jeg det rett ut og kanskje legger til at han får en avsugning om han dusjer om jeg føler for det selv.

Han har smertelig fårtt erfare at han ikke får se så mye som en pupp om han ikke dusjer når det er behov for det. Krever ikke dusjing hver dag heller, da han kan gå lang tid uten å i det hele tatt lukte svette, men vask av "understellet" skal tas ofte.

Endelig noen brukbare tips fra noen som evtl har samme problemet.

Trenger ikke filosofere så mye, bare praktiske tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når han vil ta en dusj, så vil ikke du ha sex. Så egentlig er du mer konfliktskapende enn vennskapelig vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er veldig nøye på renslighet, og har aldri noen form for oralsex uten at begge er nydusjet nedentil.. Ellers er heldigvis kjæresten min renslig, og dusjer hver dag, men dersom han vil jeg skal suge han, så løper han i dusjen først. Syns det er respektfullt ovenfor meg og gjøre det, og jeg gjør også det med han..

Hadde det vært min kjæreste/mann, så hadde jeg sakt rett ut at jeg syns det er motbydelig når han ikke dusjer, og at han kan glemme kos før han er rein.. Rensligheten skal også selvsagt være daglig, ikke bare i skippertak akkurat når han vil kose..

Man trenger jo faktisk ikke å dusje hver dag for å være rein, en som skrev det bra her over:

"Krever ikke dusjing hver dag heller, da han kan gå lang tid uten å i det hele tatt lukte svette, men vask av "understellet" skal tas ofte."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når han vil ta en dusj, så vil ikke du ha sex. Så egentlig er du mer konfliktskapende enn vennskapelig vil jeg si.

Ikke alle som liker å ha sex i dusjen som var TS sitt problem.

Så hvorfor kan han da ikke dusje og ha sex etterpå, istedenfor å kreve sex i dusjen eller så gidder han ikke dusje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hun som ikke vil ha sex med han når han ikke dusjer! Han har jo ingen problemer med dette. Vi være enige om at det må jo være dama som skapte problemet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at det er mange som har dårlig hygiene. Alle mine kjærester og alle i min omgangskrets dusjer hver dag, uten at noen må mase på dem?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...