Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #1 Skrevet 24. august 2003 Tegner en del på frihånd med data musa.............. Men så ble den vanlige musa med kule ødelagt :x Så kjøpte jeg optisk datamus. Skulle være så fin til små bevegelser, men den vil nå ikke dit jeg vil bestandig. Tar seg plutselig en sving både hit og dit. Hvilke datamus syns dere er fin til småtegning ? Hva anbefaler dere ? Hvilke underlag syns dere er best ? Takker for svar :D
Gjest Lea Skrevet 24. august 2003 #2 Skrevet 24. august 2003 Jeg er kjempefornøyd med min trådløse, optiske mus. Men jeg har også et tegnebrett som brukes til tegning. Den har en penn og et "tegnebord", slik at det blir nesten som å tegne på papir. Er du sikker på at du har riktige drivere? Ta en titt på web-siden til produsenten og se om det finnes nye drivere. Det kan også komme av ujevnt underlag og dårlige batterier (om den er trådløs da). En vanlig musematte fungerer helt fint hos meg.
Gjest dorian Skrevet 24. august 2003 #3 Skrevet 24. august 2003 Du kan prøve å kjøpe en ensfarget musematte først Siden musen er optisk vil den reagere, spesielt hvis matten har veldig store skiftinger i nyansene. Helt sant - har testet selv. Hvilken farge du bruker er ikke så viktig, bare det ikke er svære mønster på den. dorian
Gjest Lea Skrevet 25. august 2003 #4 Skrevet 25. august 2003 Logisk! Jammen har jeg lært noe nytt i dag (natt) også.
jordbær Skrevet 25. august 2003 #5 Skrevet 25. august 2003 Japp. De selger spesial-musematter til optiske muser Har en selv og skjønner problemet ditt. Test musematte-teorien du!
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #6 Skrevet 25. august 2003 Jeg er gjesten som spurte Tak for magne svar. Nå fungerer musa mi flott............ Jeg tok bare to papir fra skriveren og brukte dem som underlag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå