Gå til innhold

Mild depresjon.. Noen tips ?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny i dette forumet, så jeg har helt sikkert lagt dette i feil kategori og hele pakka :P

jeg lider av mild depresjon, har sliti med kraftig depresjon i 7 år nå, men har kommet meg igjennom det værste! Nå sitter bare litt igjen, og kunne trengt noe for å dytte meg over på "the good side" vil gjerne begynne nyåret med et likkelig sinn! Jeg vil ikke gå på lykkepiller, har hørt litt om div urter, men har ingen erfaring med dette. Noen som har noen råd, eller tips til meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min beste medisin mot depresjon er å trene. Det er tungt å komme igang men det hjelper mye bedre enn all verdens piller. Etter en hard treningsøkt føles hodet og humøret veldig mye lettere! Sånn er det iallefall for meg :)

Skrevet

Trene har jeg gjort i ca 5 år nå, det hjelper så klart! Men er ute etter noe som IKKE er piller, men urter ! :)

Skrevet

vegEpa kosttilskudd fungerer bra synes jeg. Det er litt dyrt men verdt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...