fionel Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Hei, jeg er ny i dette forumet, så jeg har helt sikkert lagt dette i feil kategori og hele pakka jeg lider av mild depresjon, har sliti med kraftig depresjon i 7 år nå, men har kommet meg igjennom det værste! Nå sitter bare litt igjen, og kunne trengt noe for å dytte meg over på "the good side" vil gjerne begynne nyåret med et likkelig sinn! Jeg vil ikke gå på lykkepiller, har hørt litt om div urter, men har ingen erfaring med dette. Noen som har noen råd, eller tips til meg?
Frua Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Min beste medisin mot depresjon er å trene. Det er tungt å komme igang men det hjelper mye bedre enn all verdens piller. Etter en hard treningsøkt føles hodet og humøret veldig mye lettere! Sånn er det iallefall for meg
fionel Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Trene har jeg gjort i ca 5 år nå, det hjelper så klart! Men er ute etter noe som IKKE er piller, men urter !
Frua Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 vegEpa kosttilskudd fungerer bra synes jeg. Det er litt dyrt men verdt det
Gjest Asti Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Endret 13. desember 2009 av Asti
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå