Gå til innhold

Brystene mine


Fremhevede innlegg

Skrevet

Brystene mine har vært veldig følsomme og såre i det siste.

Kan være noe jeg bare innbiller meg, men jeg tror brystene mine har vokst også, syns de virker litt mer fyldigere når jeg kjenner på dem.

Hva kan dette være av? Er det ingenting, at det bare er litt sårt nå i det siste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du begynt på p-piller for litt siden? Eller er gravid? Hvor lenge er det siste? Mange har slike forandringer foran hver mens.

Skrevet

Har gått på p-piller i 2 1/2 år.

Går på Cerazette, så via de får jeg ikke mensen hver mnd. Så jeg har mistet kontroll på når jeg egentlig skal ha de desverre..

Skrevet (endret)

Kan være brystspenn. Det er normalt ved p-piller. Fikk det selv av alle merkene jeg har brukt, både p-piller og mini-piller.

Svært ømme bryster, håvne og ofte jævlig vonde. Går over etter en stund, kommer periodevis.

Har også brukt cerazette sselv, da fikk jeg skikkelig følsomme og ømme brystvorter periodevis.

Endret av Avalon
Skrevet

Brystene blir jo faktisk følsomme og såre når de vokser da, så kan jo bare være så enkelt som det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...