Gjest Gjest_susanna_* Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Jeg flyttet til Oslo og startet i ny jobb for 3 måneder siden. Jeg har fått i oppgave å arrangere en lønningspils for jobben, men jeg er ikke så kjent i Oslos uteliv... Kan noen tipse meg om et sted? Alderen på mine kolleger er mellom 25 og 40, og alle ønsker et sted der musikken ikke er for dominerende.Et sted hvor man kan sitte og prate litt, uten at det er for hipt eller for brunt.. Vi har vært på Oslo Mekaniske en gang, og det var greit. Men må finne på noe annet denne gangen.. Takker for alle tips
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jeg flyttet til Oslo og startet i ny jobb for 3 måneder siden. Jeg har fått i oppgave å arrangere en lønningspils for jobben, men jeg er ikke så kjent i Oslos uteliv... Kan noen tipse meg om et sted? Alderen på mine kolleger er mellom 25 og 40, og alle ønsker et sted der musikken ikke er for dominerende.Et sted hvor man kan sitte og prate litt, uten at det er for hipt eller for brunt.. Vi har vært på Oslo Mekaniske en gang, og det var greit. Men må finne på noe annet denne gangen.. Takker for alle tips Oslo har svært mange utesteder, skal dere spise eller bare ta dere øl? Hvis dere skal spise vil jeg anbefale Tapas restauranten i Huitfeldsgate i Vika ved Aker Brygge. Laidback stemning med fantastisk mat, og derfra er veien kort til alle de andre utestedene på Aker Brygge. Er dere mange? Justisen er jo veldig allright, veldig folkelig sted, og man kan spise der også. Holder en knapp på Justisen jeg
Max Magnus Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Fridtjof's ved rådhuset er allright. Pleier å være ganske fullt der, så kom tidlig. De gangene vi har vært der med jobben (vi er mellom 20 og 30 år) har klientellet vært en blanding av vår alder + litt eldre.
Grønt blad Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Den gamle majors publabb på Majorstua kan kanskje passe. Jeg synes det er behagelig å være der, og aldersmessig passer det bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå