Gå til innhold

Sæd med ph 14


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hei

Min mann har en sæd med ph 14.

Hvorfor tok jeg ph? fORdi det føltes som jeg fikk glør i skjeden når han slapp sin sæd i meg.

Jeg må bruke canesten etter hvert samleie.

Det lukter råtten fisk - og verre... av han - så jeg har mistet lysten til å ha sex.

Vil tro han har normal mengde sæd - men den er veldig tykk og seig og spruter ikke i det hele tatt.

NOen som har noen råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han til lege og ta turen til lege selv også.

Skrevet

Høres ekstremt ut :hakeslepp:

Hvordan målte du dette?

Du bør skynde deg til legen før du får alvorlige etseskader i skjeden...

Skrevet

Hva faen? PH14, er ikke det sånn på høyde med saltsyre eller noe?

Skrevet
Hva faen? PH14, er ikke det sånn på høyde med saltsyre eller noe?

Nei, PH 14 vil si noe VELDIG basiskt, og syre er... surt. Vi snakker nok mer om kaustisk soda her :fnise:

Skrevet (endret)

Aha! Kanskje jeg burde ta en sånn test på typen. Det svir noe voldsomt når han kommer inni meg! Er dette seriøst, ts? Kan man gjøre/spise noe for å endre ph?

Endret av kanel23
Skrevet
Nei, PH 14 vil si noe VELDIG basiskt, og syre er... surt. Vi snakker nok mer om kaustisk soda her :fnise:

Haha, okey ;) Hadde ikke syrekartet på strak hånd :P

Men fremdeles, faen heller er det mulig? PH14 da etser det jo metall?!

Skrevet

Du må ha lest feil. Lakmuspapir?

Kan ikke ha pH 14, hadde jo etset av seg både pung og utstyr forlengst. Snoppen ville hengt der som en brun skinnfille.

Skrevet

eehh... lukter kjønnsykdom lang vei her spør du meg.... Kom deg til legen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...