Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Hei Min mann har en sæd med ph 14. Hvorfor tok jeg ph? fORdi det føltes som jeg fikk glør i skjeden når han slapp sin sæd i meg. Jeg må bruke canesten etter hvert samleie. Det lukter råtten fisk - og verre... av han - så jeg har mistet lysten til å ha sex. Vil tro han har normal mengde sæd - men den er veldig tykk og seig og spruter ikke i det hele tatt. NOen som har noen råd til meg?
LukaFrost Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Send han til lege og ta turen til lege selv også.
Laidback Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Høres ekstremt ut Hvordan målte du dette? Du bør skynde deg til legen før du får alvorlige etseskader i skjeden...
toth Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Hva faen? PH14, er ikke det sånn på høyde med saltsyre eller noe?
DerKnutmeister Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Hva faen? PH14, er ikke det sånn på høyde med saltsyre eller noe? Nei, PH 14 vil si noe VELDIG basiskt, og syre er... surt. Vi snakker nok mer om kaustisk soda her
kanel23 Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Aha! Kanskje jeg burde ta en sånn test på typen. Det svir noe voldsomt når han kommer inni meg! Er dette seriøst, ts? Kan man gjøre/spise noe for å endre ph? Endret 6. desember 2009 av kanel23
toth Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Nei, PH 14 vil si noe VELDIG basiskt, og syre er... surt. Vi snakker nok mer om kaustisk soda her Haha, okey Hadde ikke syrekartet på strak hånd Men fremdeles, faen heller er det mulig? PH14 da etser det jo metall?!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Du må ha lest feil. Lakmuspapir? Kan ikke ha pH 14, hadde jo etset av seg både pung og utstyr forlengst. Snoppen ville hengt der som en brun skinnfille.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 eehh... lukter kjønnsykdom lang vei her spør du meg.... Kom deg til legen!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå