Gå til innhold

Vondt ved ryggrad/skulderblad


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Hei! Jeg er en 15 år gammel jente som i det siste (den siste måneden) har hatt vondt et rart sted. Det er på høyre siden av ryggraden ved skulderbladet. Kjennes ut som en kniv stikker under skulderbladet.

Når jeg sitter, merker jeg dette mer og mer etter ca. 5 min. Da pleier jeg å lene meg bakover på stolen, så "knekker" det på det stedet. Sånn som visse knekker med hendene. Da går smerten over, men kommer tilbake igjen.

Orker ikke mer av dette. Hva bør jeg gjøre? Har noen hatt det samme og har noen tips til meg?

Hilsen en jente, 15.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten bare få noen til å se på det, umulig å si noe spesifikt uten å ha kjent etter på kroppen din hvordan ting står til

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Lege (eller fysioterapaut) vil eg tro er ett bra startested ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...