mack Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har begynt på p pillen yasmin for 10 dager siden, normalt har jeg mensen i 6 dager, men har fortsatt store blødninger. er dette normalt ved bruk av p pille?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Det er det vel i begynnelsen. Har blødd i snart 3 uker sjøl, på loette 28, tror eg skal inn å få bytta merke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå