Gå til innhold

Utrydde mannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis alle menn, uten om meg, ble utryddet, da hadde jeg hatt størst penis i verden. Jeg ville også vært best i senga av alle menn og den peneste og mest sexy mannen i verden.

Men godt at jeg er en frisk person da, og ikke en gal vitenskapsmann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis alle menn, uten om meg, ble utryddet, da hadde jeg hatt størst penis i verden. Jeg ville også vært best i senga av alle menn og den peneste og mest sexy mannen i verden.

Hvorfor så sikker?

Kvinner har da tankens kraft, og kanskje du likevel for enkelte av dem ikek har så stor penis.

Skrevet

han ville jo hatt den ENESTE penisen...selvfølgelig hadde den vært størst, men også minst.

Hvis man ikke regner med dyreriket da. Det finnes kvinner i dag som har sex med dyr, så hvis alle mennene bortsett fra TS var igjen har du ingen garanti for at de ikke bare finner seg en hund eller en hest til fordel for deg.

Det finnes alltid en mulighet for avslag.

Skrevet

Regner med at en god del kvinner hadde blitt lesbiske.

Skrevet

Eugenie O., du må nok bare leve med den lille snoppen din slik gud har skapt den. Prøv å aksepter det.

Skrevet

Dersom dette hadde skjedd, måtte det være fordi verdens kvinner om sider hadde oppdaget hvor banebrytende Valerie Solanas' SCUM-manifest er. I så fall ville du ligget tynt an som den siste overlevende mannen.

Før en slik utrydding kan gjennomføres må imidlertid produksjon av avkom med to egg som utgangspunkt bli godt utprøvd og lett tilgjengelig, og det er ennå et lite stykke dit.

Skrevet
Eugenie O., du må nok bare leve med den lille snoppen din slik gud har skapt den. Prøv å aksepter det.

Jeg spammer og en annen får skylda? Hahaha.

Men det er ikke pent å skylde på andre da.

Jeg synes litt synd på Eugenie (hvem nå det er), han får visst skylda for mye her som han ikke en gang står bak.

:popcorn:

Skrevet
Før en slik utrydding kan gjennomføres må imidlertid produksjon av avkom med to egg som utgangspunkt bli godt utprøvd og lett tilgjengelig, og det er ennå et lite stykke dit.

Det er ikke nødvendig:

Ny forskning fra Georg-August Universitetet i Göttingen i Tyskland viser at det er mulig å dyrke sæd basert på stamceller.

Forskerne tok stamceller fra mus som bare var noen få dager gamle. Stamcellene ble tatt med i laboratoriet der sædcellene ble dyrket.

Sædcellene ble senere sprøytet inn i eggceller. De befruktede eggene fikk utvikle seg i en mus, som fødte syv avkom.

Skrevet (endret)
Regner med at en god del kvinner hadde blitt lesbiske.

Jeg hadde valgt et liv i sølibat uten å blunke!! Æsj hadde aldri i mitt liv lagt meg ned med ei jente, GrøSs!!

Endret av kræsj_pink
Skrevet
Jeg synes litt synd på Eugenie (hvem nå det er), han får visst skylda for mye her som han ikke en gang står bak.

:popcorn:

Jeg tror ikke han har noe i mot det. Du skjønner det at troll har en helt annen mentalitet og perspektiv på ting enn mennesker

Skrevet
Jeg tror ikke han har noe i mot det. Du skjønner det at troll har en helt annen mentalitet og perspektiv på ting enn mennesker

Ja, også blir vi til stein når vi går ut i sola.

Skrevet

Hvor kommer denne besettelsen du har for Eugenie O fra ?

Eller kanskje du er Eugenie O og ønsker oppmerksomhet

Skrevet
Eller kanskje du er Eugenie O og ønsker oppmerksomhet

Har faktisk begynt å tenke det samme. Det er alltid en gjest som tar det opp og ut fra hvordan den gjesten skriver det så ser det ut som det er den samme gjesten hver gang. Virker for meg at det må være Eugenie selv.

Skrevet (endret)
Det er ikke nødvendig:

Ny forskning fra Georg-August Universitetet i Göttingen i Tyskland viser at det er mulig å dyrke sæd basert på stamceller.

Forskerne tok stamceller fra mus som bare var noen få dager gamle. Stamcellene ble tatt med i laboratoriet der sædcellene ble dyrket.

Sædcellene ble senere sprøytet inn i eggceller. De befruktede eggene fikk utvikle seg i en mus, som fødte syv avkom.

Man kan altså utrydde alle menn, bortsett fra han mannen som står bak denne forskningen. ^^

Endret av firewater
Skrevet
Har faktisk begynt å tenke det samme. Det er alltid en gjest som tar det opp og ut fra hvordan den gjesten skriver det så ser det ut som det er den samme gjesten hver gang. Virker for meg at det må være Eugenie selv.

Det sier seg selv at det må være det. Kanskje han\hun slutter nå som det er avslørt

Skrevet
Det sier seg selv at det må være det. Kanskje han\hun slutter nå som det er avslørt

Får håpe det ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...