MissCoverdale Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=590567 .. og jeg som trodde at et forhold ville være perfekt så lenge konen stilte opp for mannen seksuelt! Han har visst også måttet sy noen sting etter å ha fått bank av damen før.. Hva sier mannfolka her ute? Er slik oppførsel greit så lenge fruen stiller opp når trangen melder seg? Dere forgudet jo denne svenske frøkenen for ikke så lenge siden
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=590567 .. og jeg som trodde at et forhold ville være perfekt så lenge konen stilte opp for mannen seksuelt! Han har visst også måttet sy noen sting etter å ha fått bank av damen før.. Hva sier mannfolka her ute? Er slik oppførsel greit så lenge fruen stiller opp når trangen melder seg? Dere forgudet jo denne svenske frøkenen for ikke så lenge siden "Ifølge politikilder TMZ har snakket med skal Anna Anka ha fortalt at hun var redd, grunnet angivelige trusler fra ektemannen. Det avviser Paul Anka" Hahahahah, ser nå for meg at det er MYE større sannsynlighet for at HUN er den som truer og mishandler ham Har aldri hatt noe til overs for den damen, eller meningene hennes. Ser ut som hun ikke var fasiten på en bedre halvdel heller, ikke overraskende
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 og nå bekrefter Paul Anka skilsmisse....
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Alle de mistrøstige kvinnenes voodoo har tilslutt nådd henne
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=590567 .. og jeg som trodde at et forhold ville være perfekt så lenge konen stilte opp for mannen seksuelt! Paul Anka gjør som mange kvinner som blir mishandlet av sin partner: han anmelder ikke og unnskylder partneren med "h*n har en vanskelig periode nå". Det er visst det partnere som er sammen med alkoholikere eller mishandlere gjør. De vil sikkert ikke miste tosomhetsfellesskapet, det vante og risikere å bli alene. Så gjør de alt for å unnskylde mishandlingen, og feier det bort som en glipp som ikke betyr noe. Folk strekker seg tydeligvis ganske langt for å bli i dårlige forhold. Eller: menn setter såpass stor pris på sex, at de er villig til å bli tråkket på ellers i forholdet, forutenom sex. Da har de jo foretatt et valg som de bare må stå for.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=590567 .. og jeg som trodde at et forhold ville være perfekt så lenge konen stilte opp for mannen seksuelt! Han har visst også måttet sy noen sting etter å ha fått bank av damen før.. Hva sier mannfolka her ute? Er slik oppførsel greit så lenge fruen stiller opp når trangen melder seg? Dere forgudet jo denne svenske frøkenen for ikke så lenge siden HAHA. Og nå får visst Paul Anka profesjonell hjelp : http://tinyurl.com/yfr5tj2
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 HAHA. Og nå får visst Paul Anka profesjonell hjelp : http://tinyurl.com/yfr5tj2 Denne linken er kun en blogg...ingen nyhetskilde. De finner opp falsk informasjon der...ikke noe som tyder på at Paul Anka har sagt dette.
Gjest XXena Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes Anna Anka er fantastisk. Hun er nok et eksempel på disse bimboene som kommer med en uttalelse eller to, og høster et helt lass av oppmerksomhet. Det morsomste er at det kan virke som om mange ikke skjønner at hun går inn for å provosere.
Bellatrix Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes Anna Anka er fantastisk. Hun er nok et eksempel på disse bimboene som kommer med en uttalelse eller to, og høster et helt lass av oppmerksomhet. Det morsomste er at det kan virke som om mange ikke skjønner at hun går inn for å provosere. Jeg synes ikke noe om folk som mishandler mennene sine for samtidig å klage over at andre ikke er snille nok mot sine menn.
Gjest XXena Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes ikke noe om folk som mishandler mennene sine for samtidig å klage over at andre ikke er snille nok mot sine menn. Fantastisk som i fantastisk genial ved at hun kan gå fra å være no one til å bli alles samtaleemne. Det blir som Paris Hilton... Personligheten hennes har jeg ingen formening om. ;-)
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes ikke noe om folk som mishandler mennene sine for samtidig å klage over at andre ikke er snille nok mot sine menn. Er nok en god del S/M ute og går her
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes ikke noe om folk som mishandler mennene sine for samtidig å klage over at andre ikke er snille nok mot sine menn. Avsugning hver morgen kan neppe kalles mishandling...
Gjest Ikke Anna Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Anna Anka er narcisisst(vet ikke om jeg stavet det riktig?) man kan se det på måten hun ser på seg selv og andre og den jugingen hennes. At hun sa at hun vant frøken Sverige når hun var ung(hun kom på tredje plass), at Paul truet henne med pistol(jug), når hun var på Skavlan sa hun at det var en annen Anka som hadde mishandlet Paul Anka,(jug) osv! Hun er ekstremt opptatt av sitt utseende og hun tror barnepiken er misunnelig på henne(hvis man har sett klipp fra programmet hennes når familien og barnepiken sitter i flyet f.eks) Helt flaut at de putter slike mennesker på TV, men det blir vel action og "bra" TV + mange seere av det! Og stakkars de ungene hennes! Sånn som hun pratet til dem.
SouthernStar Skrevet 6. desember 2009 #15 Skrevet 6. desember 2009 Anna Anka er narcisisst(vet ikke om jeg stavet det riktig?) man kan se det på måten hun ser på seg selv og andre og den jugingen hennes. At hun sa at hun vant frøken Sverige når hun var ung(hun kom på tredje plass), at Paul truet henne med pistol(jug), når hun var på Skavlan sa hun at det var en annen Anka som hadde mishandlet Paul Anka,(jug) osv! Hun er ekstremt opptatt av sitt utseende og hun tror barnepiken er misunnelig på henne(hvis man har sett klipp fra programmet hennes når familien og barnepiken sitter i flyet f.eks) Helt flaut at de putter slike mennesker på TV, men det blir vel action og "bra" TV + mange seere av det! Og stakkars de ungene hennes! Sånn som hun pratet til dem. Ikke glem at for en stund siden stilte hun opp i Se og Hør kledd i bikini og sa "Jeg har en av Hollywoods fineste kropper". Når alt er sagt, er jo damen litt spesiell..
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #16 Skrevet 8. desember 2009 Ikke glem at for en stund siden stilte hun opp i Se og Hør kledd i bikini og sa "Jeg har en av Hollywoods fineste kropper". Når alt er sagt, er jo damen litt spesiell.. Ser en smule spesiell ut og spør du meg.... litt likt et dødningehode med hud og hår over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå