Gjest Gjest_ Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Hei, Jeg skal kjøpe prinsesse-sengetøy til en 5-åring, helst Disney. Men jeg har nå vært på både KID og Princess uten å finne. Også vært på lekebutikken hvor jeg fant i fjor, men der var det ingenting. Er det noen som vet hvor jeg finner sengetøy av god kvalitet med Snøhvit eller andre Disney-prinsesser??
ToveM Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Har du sett på Jysk. Vet jeg har sett reklame på slikt sengtøy for ikke så lenge siden.
Gjest Gjest_ Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Flott, takk! Vet dere kvaliteten på Jysk sine sengetøy? Har aldri handlet der selv. Vet at gaven vil blir godt brukt nemlig
SouthernStar Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Flott, takk! Vet dere kvaliteten på Jysk sine sengetøy? Har aldri handlet der selv. Vet at gaven vil blir godt brukt nemlig Jeg har sengetøy som ble kjøot til meg for mange herrens år siden på Jysk. Det eneste som har skjedd er at det har falmet litt i fargene og stoffet har blitt litt tynnere, men etter 10 år hos meg orker jeg ikke å bli kvitt det heller Vil påstå kvaliteten er over middels god ja
ToveM Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Jysk sitt sengetøy er av god kvalitet. De har jo høie sitt og et som heter Kronborg (eller noe i den dur)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå