Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #1 Del Skrevet 5. desember 2009 Har akkurat kjørt en tur på Oslo vest og det er skremmende få mennesker som bruker refleks når de går og sykler i vintermørket. Så oppfordringen er: BRUK REFLEKS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Del Skrevet 8. desember 2009 OK, jeg skal gjøre det, selv om jeg bor i Oslo Øst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 21. desember 2009 #3 Del Skrevet 21. desember 2009 Enig med TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 21. desember 2009 #4 Del Skrevet 21. desember 2009 Føler meg litt truffet og leter i skuffer og skap etter refleks å ta på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. januar 2010 #5 Del Skrevet 4. januar 2010 yes, har alltid på, og er ennå ikke påkjørt. Til og med i oslo sentrum har jeg den på, enten rundt armen, eller med trå hekta i en lomme... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå