known Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Hei Har et spørsmål til dere angående brekninger. Jeg brekker meg veldig fort, enten jeg ser noe ekkelt på TV, eller om jeg kommer borti en ekkel lukt (spesielt på offentlige steder som t-bane etc) Er dette noe som er vanlig? Noe som kan gjøres noe med? Ser kanskje litt dumt ut å stå å brekke seg, men klarer ikke gjøre noe med det.. Kaster aldri opp av dette, men passer på (iallefall på denne årstiden) å ha på meg skjerf som jeg kan stikke nesa nedi så det lukter parfyme i stedet.. Noen som har noen tips eller råd?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Her kan du lese litt om det http://www.helsenett.no/index.php?option=c...8&Itemid=80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå