Gå til innhold

Hva liker dere gutta ved oss jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Haha. Litt optimistiske her er vi ikke? 38 er IKKE small!

Hvis du noen gang har sett på plagg, på H&M, hvor det står nummer og bokstav samtidig så er

34 - S

36 - M

38 - L

Huff, så feil går det an å ta. :riste: Jeg er selv en størrelse 38 nedentil (har den berømte pærefasongen da), noe som tilsvarer M i normale klær. På overkroppen bruker jeg alt fra 34-36, noe som tilsvarer XS-S.

For å snike inn litt info ang. buksestørrelser her: dersom en dame bruker str. 40 i klær, bruker hun ca. størrelse 31-33 i ''mannestørrelse'' (altså tommer) i bukser. Det kommer selvsagt helt an på hvordan kropps- og buksefasongen er.

Det finnes forresten en lignende tråd om dette her et sted, hva vi damer synes er fyldig, tykk osv. Forskjellene er nok like store for mannfolkene som de er for kvinnfolkene (for eksempel en som syntes Victoria Beckham hadde en normal kroppsbygning :overrasket: ).

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Vismann
Skrevet
Så du foretrekker gutteaktige jenter uten noen former? Finnes langt flere gutter som passer den beskrivelsen der.... Kanskje du burde bytte fil? :ler:

En gammel venn av meg sa en gang "Den perfekte kvinne har kropp som en tolv år gammel gutt, bare med innadvendt genitalia."

Hvis vi legger til litt innsving rundt midjen og noen små, faste bryster, er jeg langt på vei enig.

Kall meg metrofil :helen:

• Liker 2
Gjest Sjokkert mann
Skrevet
Toth, du må jo være ekstremt liten for at du har så "sære" preferanser.

Under 175 cm og veier under 65 kg MINST. :P

Er man ekstremt liten (tynn?) hvis man er 175 cm og veier 65 kg!? :scorpis:

Det tilsvarer en BMI på 21,2. Så normal det går an å bli, med litt buffer i begge retninger.

Gjest ROFLMAO
Skrevet
FØRST VIL JEG BARE SI , DU KAN DRØMME DU, DET ER ALDRI MULIGHET I HELE VERDEN FOR DEG Å FÅ EN SÅNN JENTE, DET BILDET ER FOR DET FØRSTE REDIGERT * 1000 LISSOM !! JENTER HAR MYE KROPPSFETT, NOE SOM NOEN GUTTER BURDE FATTE ;) JEG REGNER MED AT DU IKKE HAR HATT KJÆRSTE MED DE KRAVENE DINE <3

:fise:

Skrevet
Det er så utrolig mange vakre kvinner av omtrent alle typer.

Og hva er det for oss kvinner? Ingen kjekke menn å se på her i Norge. :tristbla:

Skrevet
Og hva er det for oss kvinner? Ingen kjekke menn å se på her i Norge. :tristbla:

hehe, det finnes endel av dem også skal jeg si deg ;)

• Liker 2
Skrevet
En gammel venn av meg sa en gang "Den perfekte kvinne har kropp som en tolv år gammel gutt, bare med innadvendt genitalia."

Hvis vi legger til litt innsving rundt midjen og noen små, faste bryster, er jeg langt på vei enig.

Kall meg metrofil :helen:

Jeg trodde den perfekte kvinne var sånn ca 25, sunn/frisk passe høy/fyldig/formfull?
  • 3 måneder senere...
Gjest Helene
Skrevet

Haha. Litt optimistiske her er vi ikke? 38 er IKKE small!

Hvis du noen gang har sett på plagg, på H&M, hvor det står nummer og bokstav samtidig så er

34 - S

36 - M

38 - L

Gjest Gjest
Skrevet

dette stemmer ikke, 34 - XS

36 - S

38 - M

jeg bruker 36/38 og vil ikke si at jeg er en typisk L menneske :P

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Herregud;p æsj jævlig nasty de guttene som liker svære fat ass jenter! Er en grunn til at jessica alba er kåret til vakreste kvinne og best kropp vettu! Det er jo fæn ikke som en mann uten pikk.. Jeg elsker mine smale hofter:D og man kan ha store pupper selvom man Har smale hofter det vet jeg alt om..;))

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jesus. Det er jo umulig å sitte igjen med et OK selvbilde etter å ha lest en sånn tråd som dette her, uansett om man er tynn eller fyldig :) Vær snille med hverandre; det er lov å si hva man synes er fint, men man trenger ikke å stemple det andre som feil vel?

• Liker 3
Skrevet

Hva med alle mennene som ikke har svart: hva liker dere?

Gjest Sukkertopp
Skrevet

En interessant ting å legge merke til er at veldig mange av guttene/mennene tror at de kan få de peneste og beste jentene selv om de ser ut som rævva sjøl. Jeg har sett gutter/menn med skikkelig hengemage og halvskalla som sikler etter tynne modeller og så mener at de kan få tak i dem. I tillegg så klarer de faktisk å si at "jammen, du er jo ikke like pen som dem", eller at "jeg kan bare ditche deg jeg, for jeg får fint tak i noen som er penere".

Jeg mener, seriøst, ser du ut som du kan skremme fanden på flatmark så får man jo ikke tak i det peneste jentene (såfremt du ikke er dritrik eller stjerne av en eller annen variant).

Jeg har hørt noen gutter si at siden de ikke er så pene og de aldri vil få ei som er skikkelig pen er det best å huke tak i den nest beste- eller den de får tak i- selv om hun er stygg som f.

Det er jo bra teit å si da. "Sorry assa, fikk ikke tak i noe bedre enn deg. Men du duger jo, du skal jo bare føde unger".

Enkelte menn bør lære seg å leve i realiteten og ikke i fantasien i sitt eget hode. :P

• Liker 6
Skrevet

For å snike inn litt info ang. buksestørrelser her: dersom en dame bruker str. 40 i klær, bruker hun ca. størrelse 31-33 i ''mannestørrelse'' (altså tommer) i bukser. Det kommer selvsagt helt an på hvordan kropps- og buksefasongen er.

Tommer er ikke bare for "mannebukser"! Jeans til jenter måles også i tommer.

29-31 tommer i en jeans er gjerne for jenter i str.38.

32-33 tommer kan være for litt større jenter enn str. 38.

• Liker 1
Skrevet

En interessant ting å legge merke til er at veldig mange av guttene/mennene tror at de kan få de peneste og beste jentene selv om de ser ut som rævva sjøl. Jeg har sett gutter/menn med skikkelig hengemage og halvskalla som sikler etter tynne modeller og så mener at de kan få tak i dem. I tillegg så klarer de faktisk å si at "jammen, du er jo ikke like pen som dem", eller at "jeg kan bare ditche deg jeg, for jeg får fint tak i noen som er penere".

Jeg mener, seriøst, ser du ut som du kan skremme fanden på flatmark så får man jo ikke tak i det peneste jentene (såfremt du ikke er dritrik eller stjerne av en eller annen variant).

Jeg har hørt noen gutter si at siden de ikke er så pene og de aldri vil få ei som er skikkelig pen er det best å huke tak i den nest beste- eller den de får tak i- selv om hun er stygg som f.

Det er jo bra teit å si da. "Sorry assa, fikk ikke tak i noe bedre enn deg. Men du duger jo, du skal jo bare føde unger".

Enkelte menn bør lære seg å leve i realiteten og ikke i fantasien i sitt eget hode. :P

Absolutt....om mannen selv lever et stillsittende liv foran PC kan med mye skadelig fett i kroppen sin, kan han ikke forvente en frisk og kvikk, mager jente!

Skrevet

det stemmer ikke i det hele tatt

32-34 XS

34-36 S

36-38 M

40-42 L

Dette stemmer nok heller ikke...for jenter er størrelsene som følger:

XS: 34

S: 36

M: 38

L: 40

XL: 42-50

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Mange steder står det artikler om at gutta liker naturlige jenter, mens andre steder står det at gutter liker jenter med mye sminke, blondt hår og silikonpupper...

Så da har jeg et par spørsmål til dere gutta her inne: Hva liker dere/tenner dere på? Brunt eller blondt hår? Silikonpupper eller naturlige pupper? Naturlig eller mye sminke osv...

Hva er det første dere legger merke til ved en jente?

Normal jenter med genuit snill personlighet. Om hun er villig og billig i forhold også så er hun nesten perfekt. Da gjenstår bare et skikkelig morsinstinkt.

Skrevet

40/42 er mest sannsynlig buksestørrelse, altså XXL, XXXL.

er du dum eller? 40 er maks en large.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...