Gå til innhold

Hva liker dere gutta ved oss jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei, men jenter har som oftest litt mer kroppsfett enn gutter. Hvis det er avskrekkende, så blir det kanskje litt vanskelig å finne en dame om er "tynn nok"... Selv foretrekker jeg "ordentlige" damer med en myk og formfull kropp. Kanskje jeg er litt rar....

Nei, det er nok heller meg som er rar du ;) Men jeg elsker å se de mindre formene til en jente, for eksempel hvor skuldermusklene slutter, skillet mellom magemusklene i midten og de på siden, de på siden hoftebeinet, kanten inn i ryggen.. Slike ting

Blir som linjer som er strukket over kroppen, som kommer frem når du har lite fett. Vakkert ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40/42 er mest sannsynlig buksestørrelse, altså XXL, XXXL.

Oi! Hvordan regner du? Joda, det er ganske store forskjeller fra butikk til butikk, og jeg varierer nok fra M til XL, men ligger stort sett på L. Tror jeg må til Kina om jeg skal være nødt til å kjøpe XXL. Damestørrelser regnes ikke i tommer på samme måte som herrestørrelser, tror jeg, så 40/42 er ikke hofter og lengde, nei, men bare en angivelse (teit system, men det er ikke jeg som har funnet på det)

Og til deg som mener at hofter bare er fett...har du hørt om "hoftebein", "bekkenbein" og "lårhals"? De er alle i hofteområdet.

• Liker 1
Skrevet
Oi! Hvordan regner du? Joda, det er ganske store forskjeller fra butikk til butikk, og jeg varierer nok fra M til XL, men ligger stort sett på L. Tror jeg må til Kina om jeg skal være nødt til å kjøpe XXL. Damestørrelser regnes ikke i tommer på samme måte som herrestørrelser, tror jeg, så 40/42 er ikke hofter og lengde, nei, men bare en angivelse (teit system, men det er ikke jeg som har funnet på det)

Og til deg som mener at hofter bare er fett...har du hørt om "hoftebein", "bekkenbein" og "lårhals"? De er alle i hofteområdet.

Jeg syntes også det hørtes ekstremt ut med "XXL" og "XXXL"(!), men tenkte jeg skulle la være å si noe siden jeg egentlig ikke har peiling hva som regnes for ditten og datten. Ut fra det du sier kan jeg uansett ikke begripe hva som skulle være "ekkelt" med 40/42. Medmindre du er en halv meter høy, eller noe.

Skrevet

30 er XS, 32 S, 34 M, 36 L, 38 XL, 40 XXL, 42 XXXL. Regner ikke men kan det av erfaringen siden det er størrelser brukt på litt dyrere klær, altså motebukser, dyre skjorter, dressbukser og liknende. I det hele tatt klær beregnet på boksen

Selv hadde jeg vist på meg en str 31 nå.

Størrelsene varierer noe men ikke mye, max variasjon er ca 2 størrelser. Altså en 32 europeisk kan gjerne være 30 amerikansk, dette er fordi størrelsene har blitt justert oppigjennom årene ettervert som befolkningen har blitt tjukkere sånn at illusjonen om at vi får på oss samme størrelse som før blir ivaretatt. Justeringen er større i USA enn i europa og enkelte merker har ikke justert, USA har generelt sett justert 4 størrelser (altså det som pleide å være 36 ble først 34 så 32) mens europa har justert to. Dyrere merker har gjerne ikke justert like mye som billigere merker

Skrevet

Med at det bare er fett mener jeg at det ikke er muskler der, jeg gadd bare ikke å forandre det jeg sa med en gang men du har såklart helt rett. Norske kvinner har generelt sett kraftigere beinbygning en kvinner fra sydligere land og bruker derfor større buksestørrelser selv om de ikke nødvendigvis har mer fett.

I stand corrected ;)

Skrevet
:) Det kommer vel litt an på proporsjonene også. Jeg er 100-80-110 cm.

95-75-100 hadde vært et fint mål for deg. Da hadde du nok vært ganske deilig og ikke så feit. Nå snakker jeg bare om kroppen, men det fins noen av oss som foretrekker jenter som ikke er helt virkelighetsfjerne også, da.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
30 er XS, 32 S, 34 M, 36 L, 38 XL, 40 XXL, 42 XXXL. Regner ikke men kan det av erfaringen siden det er størrelser brukt på litt dyrere klær, altså motebukser, dyre skjorter, dressbukser og liknende. I det hele tatt klær beregnet på boksen

Nei nei nei nei.

Ok, ser at du refererer til "dyrere klær" her, og jeg må nok meddele at jeg baserer dette innlegget på sporadisk streifing langs stativene på H&M. Men vil da gjette på at disse er nærmere grunnlaget for standard størrelsesdefinisjon, for "vanlige mennesker" som står i fare for å få banket selvtilliten sin en god del hakk ned i støvlene etter dette noe misledende innlegget.

Og dette er jo da bare en vag oversikt, i og med at dette varierer!

Størrelse 32 - 34 er XS.

Størrelse 34 - 38 er S (see that? S vs. XL allerede, hjelpes)

Størrelse 36 - 40 er M

Størrelse 40 - 42 er L

Størrelser over dette er som regel XL

Bare for å klarere noen små ting.

Men til slutt vil jeg få påpeke - HVEM BRYR SEG?

Klesstørrelse, vekt, det er bare tall. Det er ingen som kan sitte her på et forum og få oppgitt noen desimaler og utifra dette kunne bedømme om en kvinne er attraktiv eller ikke. Det er det dummeste jeg har hørt.

• Liker 3
Skrevet
95-75-100 hadde vært et fint mål for deg. Da hadde du nok vært ganske deilig og ikke så feit. Nå snakker jeg bare om kroppen, men det fins noen av oss som foretrekker jenter som ikke er helt virkelighetsfjerne også, da.

Om de målene representerer omkrets, er de få innsparte cm. nærmest usynlig. Hvis 95-75-100 ikke er feit, er ikke 100-80-110 det, heller.

Hvordan kan du forresten uttale deg med så spesifikke mål uten å vite høyden?

Skrevet

Foretrekker små, nette jenter, typisk asiatiske - høye kinnben, smale hofter.

Høyde rundt 150, maks 160cm, 45-55 kg er flott.

Det er sexy å se på store jenter, dvs. høye og grovbygde, men fortsatt slanke.

Kunne likevel ikke tenke meg å ha sex med ei som er veldig mye større/høyere enn meg selv.

Dette med størrelser på klær sier meg minimalt - går kun etter smale hofter uansett.

Gjest Gjest_mann 38_*
Skrevet
Helt klart naturlige jenter med former. Tynne damer er turnoff, og helt enig med karen over her: En skikkelig trekants fitte. Gud hjelpe. Og ei rompe som stikker ut - turnon! Og ekte pupper - turnon!

Men kanskje mest av alt: Et flott smil med øyner som smiler!

Ikke syltynne, det er turn-off, men heller ikke Sarah Natasha Melbye-feite, også turn-off.

Nei dere må være naturlige i oppførsel og trygge på dere selv tror jeg. Men NOE sminke selvsagt, men ikke voldsomt overdrevent, det er ikke tennende. Men til slutt, dere bør være noe feminint kledd og ikke bære klær som en hver mann også kunne brukt. Da snakker jeg slitt dongeri, treningsbukser osv.

Prøv å være litt kvinnelige i klesveien, noe høye hæler, thights eller et nydelig skjørt f.eks.

Vis at dere er kvinner!!

Skrevet
Ikke syltynne, det er turn-off, men heller ikke Sarah Natasha Melbye-feite, også turn-off.

Da har vi ganske forskjellige oppfatninger av hva som er "feit", du.

Skrevet

Nja, i mine øyne begynner feit litt under Melbye.

Gjest Gjest_mann 38_*
Skrevet

Denne diskusjonen har jeg hatt her en gang før. Trolig så viser ikke alle ukebladbilder e.l. hvor kraftig og feit hun er. Men om hun IKKE er feit, da lurer jeg på hva feit, og ikke minst hva BÆLfeit er??

Så henne i siste Millionær-programmet jeg, og da fikk jeg fullstendig anti-ereksjon for å si det sånn.

Men snill og grei er hun sikkert. Betyr jo mye det også for mange.

Jeg har svart denne tråden slik jeg oppfattet TS, og da blir det litt snakk om førsteinntrykk, og hvilke damer vi liker ved første øyekast. Om jeg forstår henne rett.

Skrevet
Mange steder står det artikler om at gutta liker naturlige jenter, mens andre steder står det at gutter liker jenter med mye sminke, blondt hår og silikonpupper...

Så da har jeg et par spørsmål til dere gutta her inne: Hva liker dere/tenner dere på? Brunt eller blondt hår? Silikonpupper eller naturlige pupper? Naturlig eller mye sminke osv...

Hva er det første dere legger merke til ved en jente?

Jeg tenner på fyldige jenter. Ikke feite, men bra former. mmm :sikle: Jeg elllsker timeglass figuren nam nam :gjeiper: Skjønner ikke menn som liker smale hofter, liten rompe og små bryster.. blir jo nesten det samme som å knulle en mann uten kuk.

Min teori er at menn som ikke liker former på kvinner egentlig er homser. Men siden de er flaue over det og vil være så normale som mulig, tar de det nest beste, altså en dame uten former.

Hårfarge bryr jeg meg lite om, men for mye sminke liker jeg ikke. Føler meg liksom lurt nesten morgen når jeg våkner opp og ser hvordan hun egentlig ser ut.

• Liker 2
Skrevet (endret)

meget mulig. Det er lite jeg får gjort med bysten da, den har vært 100 i mange år og såvidt jeg vet er det vanskelig å slanke brystene, men hvis jeg slanker meg går målet kanskje litt ned?

Hoftene er det heller ikke mye å gjøre med. Der jeg måler (på det bredeste) er det bare bein og hud.

Midjen kan jeg sikket gjøre noe med, men jeg har egentlig ingen planer om å slanke meg. Prøver å leve sunnere hele tiden og driver og trapper opp treningen, så du skal ikke se at smalere midje blir en heldig bieffekt av det :)

Og så har jeg veldig godt grep på virkeligheten, selv om jeg liker å drømme meg bort av og til :) Så jeg er nok ganske ettertraktet av mange, og de som ikke liker damer med former får finne seg noen andre enn meg :) Nå er jeg uansett forlovet med en som elsker kroppen min rimelig mye høyere enn jeg gjør selv, så det er egentlig ikke noe problem, heller :)

Endret av Tante
Skrevet
Hva liker dere/tenner dere på? Brunt eller blondt hår?

Ja.

Silikonpupper eller naturlige pupper?

Ja.

Naturlig eller mye sminke osv...

Ja.

Store pupper: Puppene. Små pupper: Ansiktet.

Skrevet
Mange steder står det artikler om at gutta liker naturlige jenter, mens andre steder står det at gutter liker jenter med mye sminke, blondt hår og silikonpupper...

Så da har jeg et par spørsmål til dere gutta her inne: Hva liker dere/tenner dere på? Brunt eller blondt hår? Silikonpupper eller naturlige pupper? Naturlig eller mye sminke osv...

Hårfarge har ingen betydning og naturlig x2.

Øyne/ansikt!

Skrevet
Skjønner ikke menn som liker smale hofter, liten rompe og små bryster.. blir jo nesten det samme som å knulle en mann uten kuk.

Min teori er at menn som ikke liker former på kvinner egentlig er homser. Men siden de er flaue over det og vil være så normale som mulig, tar de det nest beste, altså en dame uten former.

Så la oss si at jenter som ligger med gutter som ikke er så slanke er egentlig lesber, siden guttene har "former " bare med kuk.

Det er vel teorien din det også da, eller? :skratte:

Skrevet (endret)
Bilder av menns drømmekropp, sammenlignet med kvinners drømmekropp og hvordan kvinner faktisk ser ut i snitt.

Se der, ja. Når det kommer til kropp, er det noe sånt som dama til høyre (i begge bildene) som generelt tenner meg mest. Det er formene sine, det! Nei, de er ikke tynne, men de er pokker ikke feite heller.

Hva Sarah Natasha Melbye angår, har jeg funnet ett eneste bilde hvor jeg vil kalle henne "fyldig" (jeg vil ikke si noen er "feit" før man virkelig er feit), men jeg har også funnet bilder hvor jeg synes hun er slank.

Fyldig:

http://gfx.nrk.no/sn6svRQ7H1BvobpHQMqAgQna...4nag9oAR1Wg.jpg

Slank:

http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2004/02/15/Mel5sak2.jpg

Som regel er hun et sted imellom. Når hun har på seg dress ser hun gjerne kraftigere ut, men da tror jeg det er klærne som gjør det. Det kan nok være klærne i det første bildet, også.

Endret av K.A.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...