Gå til innhold

Hva liker dere gutta ved oss jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange steder står det artikler om at gutta liker naturlige jenter, mens andre steder står det at gutter liker jenter med mye sminke, blondt hår og silikonpupper...

Så da har jeg et par spørsmål til dere gutta her inne: Hva liker dere/tenner dere på? Brunt eller blondt hår? Silikonpupper eller naturlige pupper? Naturlig eller mye sminke osv...

Hva er det første dere legger merke til ved en jente?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Fruktbarhet. Fruktbarhet. Fruktbarhet.

• Liker 1
Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)
Mange steder står det artikler om at gutta liker naturlige jenter, mens andre steder står det at gutter liker jenter med mye sminke, blondt hår og silikonpupper...

Så da har jeg et par spørsmål til dere gutta her inne: Hva liker dere/tenner dere på? Brunt eller blondt hår? Silikonpupper eller naturlige pupper? Naturlig eller mye sminke osv...

Brunt eller blondt hår er ikke så viktig for meg, liker begge deler. Foretrekker helt klart naturlige pupper og ikke altfor mye sminke.........men jeg er fryktilg politisk korrekt da :)

Endret av MikeWaters
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Feminine kurver sånn generelt.

Myk kvinnehud sånn generelt.

Mer spisset: Slank hals, ei fast rumpe, en svakt buet mage, smale ankler og best og mest av alt; LÅR!

Blond eller brun - sekundært.

Silikonpupper - nei takk.

Sminke? Litt til hverdags, mer til fest. Naturlig pene jenter trenger ikke en time på badet før de skal hente posten eller bære ut søpla.

Endret av Gorgonzola
Skrevet (endret)

Fitta, rumpa, puppene, lårene, leggene, føttene, hendene, armhulene, halsen. O.s.v. Det er så utrolig mange vakre kvinner av omtrent alle typer at ikke pokker om jeg begrenser meg til "slik skal rumpa være", "slik skal puppene være" o.l.

Endret av Rimmern
Skrevet
Fitta, rumpa, puppene, lårene, leggene, føttene, hendene, armhulene, halsen. O.s.v. Det er så utrolig mange vakre kvinner av omtrent alle typer at ikke pokker om jeg begrenser meg til "slik skal rumpa være", "slik skal puppene være" o.l.

Naturlige jenter uten tvil. Heller små pupper i stedet for silikon. Heller en sexy trekant i stedet for barbert..osv

Skrevet

Helt klart naturlige jenter med former. Tynne damer er turnoff, og helt enig med karen over her: En skikkelig trekants fitte. Gud hjelpe. Og ei rompe som stikker ut - turnon! Og ekte pupper - turnon!

Men kanskje mest av alt: Et flott smil med øyner som smiler!

Skrevet (endret)

Ting jeg tenner på hos jenter.

Fast rumpe, baggy bukser, lav fettprosent, fint ansikt, sjarmerende smil, skuldre, øynene, stil, avslappethet kroppsholdning (ikke slapp!), definert mage, kragebein, sportsjakker.. Mye annet og men det er hva jeg kommer på

Tynne eller sporty jenter. Men og jenter som har en god "vibe", altså at jeg slapper av med en gang jeg ser dem bare for å smile og se dem i øynene..

Pupper er jeg og veldig glad i men da helst velformede og ikke for store (a-b cups).. Men er ofte jeg har snakket med ei jente i 15-20 minutter og fremdeles ikke har lagt merke til puppene hennes (jeg holder alltid øyekontakten), rompa sjekkes ut så snart hun snur seg.

Endret av toth
Skrevet (endret)

Akkurat som jeg ikke har én favorittrett som jeg liker å spise, har jeg heller ikke ett enkelt kvinneideal som jeg går etter. Det spørs egentlig mest på dama selv, og hva som kler henne. Av og til synes jeg jeg foretrekker brunetter; av og til blondiner. Noen ganger liker jeg slanke jenter, andre ganger de med litt ekstra. Høye, lave; store pupper, små pupper... Hva jeg liker kommer i grunnen helt an på hvem som fanger min oppmerksomhet der og da. Når det kommer til utseende er jeg med andre ord temmelig alt-etende. Som eksempel kan jeg nevne en venninne av meg som egentlig er blond. Før hun nylig farget håret mørkt, syntes jeg hun var utrolig sexy med det blonde håret sitt, som jeg mente kledde henne perfekt. Nå synes jeg hun er utrolig sexy med det mørke håret sitt, som jeg mener kler henne perfekt. Og jeg vet med sikkerhet at om hun går tilbake til å være blond, vil jeg igjen foretrekke henne som blond.

Det viktigste er personligheten, og her er jeg slett ikke alt-etende. Jeg liker jenter som er interessante, glade, godlynte, har godt humør, god humor, er snille, intelligente, forståelsesfulle, har egne meninger, ikke redd for å irettesette meg, tåler å bli irettesatt på samme måte, osv. De bør også være kåte av natur, da jeg er temmelig kåt selv.

Disse er imidlertid ikke absolutte krav, men en viss andel av disse bør være innfridd til en viss grad for at ei jente skal være attraktiv for meg. Vi bør ha til dels like meninger, føle at vi er omtrent like smarte, like suksessfulle osv., ellers vil forholdet være temmelig kortvarig. Det har imidlertid vært tilfeller hvor ei jente tilsynelatende besitter de egenskapene jeg ønsker meg ovenfor, men jeg har likevel ikke vært tiltrukket av henne. Det har ikke hatt noe med utseende å gjøre, men jeg tror det har å gjøre med "glimt i øyet". Det må være kjemi, og dette er en faktor jeg ikke har fått til å kvantifisere, men er definitivt av seksuell natur. Dette har også vært grunnen til at jeg tidvis har hatt lyst på jenter jeg ikke kunne maktet å være sammen med. Det der med tiltrekning er ikke så enkelt.

Endret av K.A.
  • Liker 1
Skrevet
Helt klart naturlige jenter med former. Tynne damer er turnoff, og helt enig med karen over her: En skikkelig trekants fitte. Gud hjelpe. Og ei rompe som stikker ut - turnon! Og ekte pupper - turnon!

Men kanskje mest av alt: Et flott smil med øyner som smiler!

men så vanker det utrolig stor uenighet om hva som er "former" og hva som er "tynn" da. Er jeg bra nok? Kjæresten mener det, han elsker mine former, rumpe, hofter og PUPPER, men mange her inne har kalt meg feit og ekkel fordi jeg er str. 40/42.

Skrevet
Ting jeg tenner på hos jenter.

Fast rumpe, baggy bukser, lav fettprosent, fint ansikt, sjarmerende smil, skuldre, øynene, stil, avslappethet kroppsholdning (ikke slapp!), definert mage, kragebein, sportsjakker.. Mye annet og men det er hva jeg kommer på

Tynne eller sporty jenter. Men og jenter som har en god "vibe", altså at jeg slapper av med en gang jeg ser dem bare for å smile og se dem i øynene..

Pupper er jeg og veldig glad i men da helst velformede og ikke for store (a-b cups).. Men er ofte jeg har snakket med ei jente i 15-20 minutter og fremdeles ikke har lagt merke til puppene hennes (jeg holder alltid øyekontakten), rompa sjekkes ut så snart hun snur seg.

Så du foretrekker gutteaktige jenter uten noen former? Finnes langt flere gutter som passer den beskrivelsen der.... Kanskje du burde bytte fil? :ler:

Skrevet
men så vanker det utrolig stor uenighet om hva som er "former" og hva som er "tynn" da. Er jeg bra nok? Kjæresten mener det, han elsker mine former, rumpe, hofter og PUPPER, men mange her inne har kalt meg feit og ekkel fordi jeg er str. 40/42.

Selv har jeg aldri klart å lese mål. 40/42 sier meg ingenting, men jeg kan ikke se for meg at det skulle hindre deg i å være ei deilig dame. :)

• Liker 1
Skrevet
Så du foretrekker gutteaktige jenter uten noen former? Finnes langt flere gutter som passer den beskrivelsen der.... Kanskje du burde bytte fil? :ler:

Selv om jenter har faste rumper og små pupper betyr ikke at de ikke har veldig feminine ansiktstrekk og kroppsformer. Men tenner helt klart på guttejenter når det kommer til attitude men kroppsform er noe helt annet.

http://models.com/model_culture/50topmodel...s/anjatop50.jpg

Sånn en kansje

• Liker 1
Skrevet
Selv har jeg aldri klart å lese mål. 40/42 sier meg ingenting, men jeg kan ikke se for meg at det skulle hindre deg i å være ei deilig dame. :)

:) Det kommer vel litt an på proporsjonene også. Jeg er 100-80-110 cm.

Skrevet
:) Det kommer vel litt an på proporsjonene også. Jeg er 100-80-110 cm.

Jeg vet fortsatt ikke hva 40/42 eller 100-80-110 betyr. 1 - (1-X1)(1-X2)...(1-Xn) kan jeg lese, men jeg har aldri fått dreisen på mål. Jeg antar at hofte og liv inngår i de tallene et sted, men jeg vet absolutt ikke hva som er hva. Og diameter hadde vært mye enklere for meg å se for meg enn omkrets. :ler:

Skrevet
Jeg vet fortsatt ikke hva 40/42 eller 100-80-110 betyr. 1 - (1-X1)(1-X2)...(1-Xn) kan jeg lese, men jeg har aldri fått dreisen på mål. Jeg antar at hofte og liv inngår i de tallene et sted, men jeg vet absolutt ikke hva som er hva. Og diameter hadde vært mye enklere for meg å se for meg enn omkrets. :ler:

40/42 er mest sannsynlig buksestørrelse, altså XXL, XXXL.

Skrevet
40/42 er mest sannsynlig buksestørrelse, altså XXL, XXXL.

Altså hofte og lengde i tommer? Selv bruker jeg 36" hofte i buksestørrelse, og jeg vil ikke karakterisere meg som feit akkurat. Og jeg ser jo helst at hun har større hofter enn meg. Om 40 er Tantes hofteomkrets, er dette altså 4 tommer i forskjell fra megselv, eller ca. 10 cm. Dette er ikke rare forskjellen. Hadde dette skulle dreid seg om omkretsen av sirkler, ville det tilsvart en forskjell på litt over 1 cm i diameter.

Skrevet (endret)
Altså hofte og lengde i tommer? Selv bruker jeg 36" hofte i buksestørrelse, og jeg vil ikke karakterisere meg som feit akkurat. Og jeg ser jo helst at hun har større hofter enn meg. Om 40 er Tantes hofteomkrets, er dette altså 4 tommer i forskjell fra megselv, eller ca. 10 cm. Dette er ikke rare forskjellen. Hadde dette skulle dreid seg om omkretsen av sirkler, ville det tilsvart en forskjell på litt over 1 cm i diameter.

Husk at hoftestørrelse er rent fett samt at det ikke er der mesteparten av fettet legger seg heller. 1 cm ut der da snakker du om å legge på deg minst 10 kilo.

Litt forskjeller på beinbygning men fremdeles

Endret av toth
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Mrs Shorty, mod

Skrevet
Selv om jenter har faste rumper og små pupper betyr ikke at de ikke har veldig feminine ansiktstrekk og kroppsformer. Men tenner helt klart på guttejenter når det kommer til attitude men kroppsform er noe helt annet.

http://models.com/model_culture/50topmodel...s/anjatop50.jpg

Sånn en kansje

Nei, men jenter har som oftest litt mer kroppsfett enn gutter. Hvis det er avskrekkende, så blir det kanskje litt vanskelig å finne en dame om er "tynn nok"... Selv foretrekker jeg "ordentlige" damer med en myk og formfull kropp. Kanskje jeg er litt rar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...