Gjest Gjest_julie_* Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Ja, hva mener dere? Jeg overhører mye rart på bussen. Kommer ikke på så mye akkurat nå. Kommer sterkere tilbake! -'og jeg bare, og hun bare, og vi bare..' -skjera? -sinnsykt kult, dritfett, fy fan så kult ass!
Gjest Gjest Heidi Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Liksom...og jeg bare liksom, og hun bare liksom. Asså seriøst liksom!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 "Zup?" = Wazzup Lissom (men dette gjelder langt fra bare ungdom, hørte et fem minutter langt intervju med en voksen dame på radioen her om dagen, og hun brukte ordet lissom 1-2 ganger i HVER eneste setning!). Azz.. Care azz.. Care lizm.. Og når de gjør kj-lyden om til sj. Det er det desidert verste jeg hører. Utrolig slapt å snakke sånn!
KinderMaxi Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Og når de gjør kj-lyden om til sj. Det er det desidert verste jeg hører. Utrolig slapt å snakke sånn! Jeg kunne ikke vært mer enig. Er det noe jeg virkelig HATER, så er det å høre folk snakke på den måten.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Serr' (og serriøst/seriøst). Chill! Og det meste de sier, egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå