Gjest Gjest_julie_* Skrevet 5. desember 2009 #1 Del Skrevet 5. desember 2009 Ja, hva mener dere? Jeg overhører mye rart på bussen. Kommer ikke på så mye akkurat nå. Kommer sterkere tilbake! -'og jeg bare, og hun bare, og vi bare..' -skjera? -sinnsykt kult, dritfett, fy fan så kult ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #2 Del Skrevet 5. desember 2009 "Å lande" - f.eks. å lande en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Heidi Skrevet 5. desember 2009 #3 Del Skrevet 5. desember 2009 Liksom...og jeg bare liksom, og hun bare liksom. Asså seriøst liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #4 Del Skrevet 9. desember 2009 "Zup?" = Wazzup Lissom (men dette gjelder langt fra bare ungdom, hørte et fem minutter langt intervju med en voksen dame på radioen her om dagen, og hun brukte ordet lissom 1-2 ganger i HVER eneste setning!). Azz.. Care azz.. Care lizm.. Og når de gjør kj-lyden om til sj. Det er det desidert verste jeg hører. Utrolig slapt å snakke sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 9. desember 2009 #5 Del Skrevet 9. desember 2009 Og når de gjør kj-lyden om til sj. Det er det desidert verste jeg hører. Utrolig slapt å snakke sånn! Jeg kunne ikke vært mer enig. Er det noe jeg virkelig HATER, så er det å høre folk snakke på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #6 Del Skrevet 12. desember 2009 Serr' (og serriøst/seriøst). Chill! Og det meste de sier, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå