Gjest Anonym... Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er en 15 år gammel jente fra Bergen. Jeg fikk mensen rundt 17 mai i år og etter at mensturasjonen ga seg har den ikke kommet tilbake. Da jeg fikk den hostet jeg kjempemye før jeg holdt på og kaste opp, etter ca ti minutter ble jeg bra igjen og da jeg gikk på do hadde jeg fått mensen. Er det normalt og bli så dårlig når man får mensen første gang? Og er det normalt at mensen uteblir så leneg? Hjelp meg! Hilsen frustrerte meg.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Det er veldig vanlig at mensen er uregelmessig den første tiden. Det vil nok gå en god stund før den stabiliserer seg, og da du har mensen ca. hver 4. uke. Selv har jeg hatt mensen i 15 år, og den er til tider uregelmessig. Så lenge du ellers føler deg frisk og rask er det ikke noe å bekymre seg for.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Nå er det 18 år siden jeg fikk mensen første gangen, så husker ikke hvordan formen var. Men jeg husker at den kom og forsvant igjen. Det tok noen mnd før den kom tilbake. Så det er helt normalt. Jeg har vært plaget med ustabil mens i alle år. Det er mye hormoner som suser rundt i kroppen, så du skal nok ikke bekymre deg for at noe er galt
Poppzy Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 (endret) ! Det er snart 30 år siden jeg fikk mensen første gang. Husker ikke så mye fra den gang, men vet at det kan ta måneder i mellom hver gang i starten. Det er helt normalt. Innlegg endret pga fjernet sitat Mrs Shorty, mod Endret 6. desember 2009 av Mrs Shorty
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå