Gå til innhold

personlighet


Gjest Gjest_jente22_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente22_*
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har en personlighet. Hvordan kan jeg finne 'meg'?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

alle har en personlighet, inkludert deg! Kanskje din personlighet f.eks er stille og tenkende.. og så har du mange små skjulte sider.

Mitt tips til deg:

begynn å si meningen din.. og vis verden hva du mener

dyrk deg selv og dine interesser.. alle har noe de bryr seg om. Om det så er å samle på frimerker, så do it with style;)

rett og slett elsk deg selv.

og iallfall slutt å sammenligne deg med diverse markante personlighter i media osv. Ikke alle kan være der.

Love your self!!

Hilsen ei som tidligere tenkte det samme, som nå er blitt 29 og absolutt har personlighet!!

(og min mening er egentlig at du ikke savner personlighet, men selvtillit... får du selvtillit, vil du finne tilfredshet over deg selv og den personlighet du har). Uansett.. personlighet er noe som forandrer seg litt hele veien mens man lever, og jeg tror mange bruker lang tid på å "finne seg sjæl"....så lev i nuet og kos deg!)

Endret av Aurelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...