Gå til innhold

hvem håper dere vinner xfaktor?

Fremhevede innlegg

Gjest dragonfly123
Skrevet

For min del ble jeg litt trist når lise røyk ut:(

men håper shawn vinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men håper shawn vinner.

Shawn? Hvem er det? :klø:

Mener du Chand, eller?

Skrevet

men håper shawn vinner.

[/quote

Og jeg lurer på hva shawn gjør i den konkurransen i det hele tatt? Han er jo bare en kopi av trønderrock vi allerede har.

Gjest dragonfly123
Skrevet
Shawn? Hvem er det? :klø:

Mener du Chand, eller?

HAHHAHAHA, ja unnskyld skrev feil :fnise:

Gjest dragonfly123
Skrevet

er ganske enig egentlig. men idag røyk min siste favoritt ut:( så da måtte jeg bar evelge av de som var igjen. For min del likte jeg aller best ho som fikk platekontrakt som røyk ut som nesten var blind, for hver episode ryker de jeg liker ut:/ så..... ble vel og velge siste chipsen som ''er godtatt'' i skåla. men synes chand er j**** kjedelig han komme raldri m noe nytt...

Skrevet
HAHHAHAHA, ja unnskyld skrev feil :fnise:

Haha, fort gjort :fnise:

Skrevet

Jeg håper Mari vinner.

Skrevet

Begge mine favoritter er videre, så for meg spiller det ingen rolle om Shackles eller Mari vinner. Hva Chand gjør i finalen forstår jeg ikke!

Skrevet

Chand er i finalen fordi han har sjarm og x-factor, noe som hele driten handler om :P det er ikke idol, det er x-factorn det handler om! altså utstråling, hvordan de er på scenen osv og alt det der.

vi har da alle hørt mari og chackles før. det er ikke noe unikt med noen av dem. syns ikke noen av dem stikker seg ut i det heletatt, de har ikke noe som får meg til å huske dem eller kjenne dem igjen på gata.

men en pakistaner (or whatever) som synger trønderrock, det husker man!

Skrevet
Chand er i finalen fordi han har sjarm og x-factor, noe som hele driten handler om :P det er ikke idol, det er x-factorn det handler om! altså utstråling, hvordan de er på scenen osv og alt det der.

Nettopp derfor jeg ikke forstår hvorfor han er i finalen ;)

Skrevet

men så er ikke din mening avgjørende for resten av norge da, tydligvis :lur:

Skrevet
men så er ikke din mening avgjørende for resten av norge da, tydligvis :lur:

Hadde vel vært kjedelig hvis alle mente det samme om alt? :)

Skrevet

Jeg håper at Shackles vinner!!!

Skrevet
Begge mine favoritter er videre, så for meg spiller det ingen rolle om Shackles eller Mari vinner. Hva Chand gjør i finalen forstår jeg ikke!

Jeg er så :enig: som jeg kan bli. Så jeg signerer dette innlegget.

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

vi har da alle hørt mari og chackles før. det er ikke noe unikt med noen av dem. syns ikke noen av dem stikker seg ut i det heletatt, de har ikke noe som får meg til å huske dem eller kjenne dem igjen på gata.

helt enig. Mari og chackles har vi hørt mange før ja! kan ikke akkuratt si de skiller seg så mye ut. men men.

Skrevet

Han er født i India, men bodd i Trøndelag siden han var baby Det gjør han i grunn norsk OG trønder. Så hva er da så spesiellt at han synger trønderrock?

Skrevet
Han er født i India, men bodd i Trøndelag siden han var baby Det gjør han i grunn norsk OG trønder. Så hva er da så spesiellt at han synger trønderrock?

Han er fremdeles indisk av utseende. Tror det er derfor mange blir fascinert over at han synger trønderrock. Hadde han vært hvit hadde ingen brydd seg om ham. :filer:

Skrevet
Han er fremdeles indisk av utseende. Tror det er derfor mange blir fascinert over at han synger trønderrock. Hadde han vært hvit hadde ingen brydd seg om ham. :filer:

Hvis det ikke skal mer til så skal jeg lære meg noen sanger på Hindu og delta i den Indiske utgaven, kanskje jeg vinner :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...