Ambivalent Skrevet 4. desember 2009 #1 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Da er jeg tilbake, og shoppinglysten har ikke gitt seg. Siste: MAC pro palette case med plass til fire farger Magneter som passer.. Og MAC Satin Taupe pro refill. Edit: er et bilde som inspirerer meg. Trenger tips til hva jeg kan fylle de tre andre med! Trenger bare basics egentlig, liker brune, kobber-aktige toner, samt gull, vanilje og rosatoner. Jeg har Antiqued fra før av, og elsker den. Det jeg trenger er egentlig en highlighter og/eller base. Har brukt Jest før, men den er helt skrapa nå, hehe. Ellers: . Tenkte å kjøpe den på Nelly først, men så fant jeg den . Mistenker jeg burde ha kjøpt xs istedet for s, da den ser så utrolig løs og stor ut på ASOS, men herregud så fin genseren ser ut på nelly sine sider. Nå fremover blir det fokus på julegaver! Endret 4. desember 2009 av Ambivalent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 5. desember 2009 #2 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Koselig å ha deg tilbake Ang. tips til Mac: Jeg bruker Shroom til highlight, den passer bra sammen med Satin Taupe. Jeg har Club og Silver Ring også, men de er bruker jeg bare på fest. Ellers har jeg blitt anbefalt Brule, som er en matt, lys brun skygge. Endret 5. desember 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. desember 2009 #3 Del Skrevet 7. desember 2009 velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 17. desember 2009 #4 Del Skrevet 17. desember 2009 Der var du jo Stilig genser, den så skikkelig god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 17. desember 2009 Koselig å ha deg tilbake Ang. tips til Mac: Jeg bruker Shroom til highlight, den passer bra sammen med Satin Taupe. Jeg har Club og Silver Ring også, men de er bruker jeg bare på fest. Ellers har jeg blitt anbefalt Brule, som er en matt, lys brun skygge. Skal sjekke ut alle disse, takk. Satin taupe kom i dag, digger den! velkommen tilbake Takk. Der var du jo Stilig genser, den så skikkelig god ut! Jepp! Den har ikke kommet enda da, ligger vel og støver ned i tollen til over nyttår regner jeg med! -- Siste shopping: Kjole fra Ellos Hot pink blondeundertøy fra Lindex (på tide med noe annet enn "fornuftig" undertøy!) Isbjørnsmykke fra Arts and Crafts, det er så FINT! Genser fra Vila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 20. desember 2009 #6 Del Skrevet 20. desember 2009 Ooh, jeg elska isbjørn-smykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 31. desember 2009 Siden kulda er på sitt verste for tiden, og jeg må GÅ flere kilometer på jobb fra helga og utover, kjøpte jeg meg denne varme saken på en Rut m.fl-butikk jeg snublet over i romjula. Og jammen var det ikke 30% rabatt på HELE butikken. Heldige meg. Flere bilder her og her i tilfelle den bli utsolgt og linken slutter å virke. Godt nyttår tausi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 31. desember 2009 #8 Del Skrevet 31. desember 2009 Siden kulda er på sitt verste for tiden, og jeg må GÅ flere kilometer på jobb fra helga og utover, kjøpte jeg meg denne varme saken på en Rut m.fl-butikk jeg snublet over i romjula. Og jammen var det ikke 30% rabatt på HELE butikken. Heldige meg. Flere bilder her og her i tilfelle den bli utsolgt og linken slutter å virke. Godt nyttår tausi! Åå, den så ekstremt god ut! Deilig med ei stor jakke man kan pakke seg inn i når man må ut i kulden Har du hatt ei bra jul? GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 1. januar 2010 #9 Del Skrevet 1. januar 2010 Håpar du har hatt ei fin jul, og godt nyttår til deg! Det isbjørnsmykket var eg på jakt etter før jul, det sto på ynskjelista til ei venninne. Så lett å få tak i var det ikkje, det vart heller eit armband i rødhette istadenfor (som også sto på ynskjelista). Fin jakke du har kjøpt deg! Eg er sjølv på jakt etter ei varm jakke...Det er jo så svinkaldt for tida :snø: Ha ein flott 1. nyttårsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. mars 2010 #10 Del Skrevet 8. mars 2010 Ambivalent! Har ikke fått med meg denne boken før nå.. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå