Gå til innhold

C24 rensekur...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med C24 rensekur?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Jeg skal prøve den imorgen til søndag;) kan gi deg referat når jeg har startet med den! :)

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet

Rensekurer har ingen effekt, det er vitenskapelig bevist. Bortkastede penger rett og slett.

Skrevet

Jeg har tatt den noen ganger. Synes det er en fin kickstart på omlegging av kosthold. Ta den når du har fri, for du kommer til å måtte gå mye på do de 24 timene den varer. Mye som renses ut der gitt!

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Da jeg gikk på den merket jeg ingenting. Jeg gikk på do som vanlig osv.... Det hjalp ikkenoe i det hele tatt....

Skrevet

Det sier seg selv at du blir kvitt endel dritt i kroppen når du sitter på toalettet og tømmer deg. Tror kroppen har godt av å bli kvitt de fettløslige stoffene vi har i tarmene.

Tok første drikk nå kl 17, er sulten! (Drakk alt med en gang siden alle sier det smaker ille, smart, for det blir bare verre. Neste dose, om 35 minutter, skal jeg huske å røre ut GODT)

Merker det skjer noe i magen, vet ikke om det er pga kuren eller at jeg er sulten..

Skrevet

Fotsetter og skrive.

Jo, har vært en del på toalettet, men ikke så mye som fryktet. Er sykt sulten, og droppet og drikke oljen. (skal stabilisere magen, noe jeg ikke tror jeg behøver). Gleder meg ikke til å stå opp å drikke den miksen imorgen...

Skrevet (endret)

Jeg tok en rask beslutning i går om å prøve den ut, så da jeg startet klokka 17.00 heiv jeg i meg drikken/blandingen hvilket smakte noe helt forferdelig! Da jeg kom til oljen drakk jeg en liten svelg med blandingen før jeg skylte ut resten, det var jo enda værre enn den andre blandingen... Jeg merket ikke så veldig mye i magen før ca 22.00. Da begynte magen min og rumle og jobbe, det virket som om det boblet i magen min! :fnise: Da jeg sto opp i dag tidlig klarte jeg ikke tanken på og svelge den blandingen igjen, men jeg klarte det etter en stund, men jeg ble nødt til og skylle ned med masse vann... Endelig er jeg ferdig var det første jeg sa da jeg hadde drukket den siste blandingen. Magen min rumlet og jobbet litt utover dagen og først nå i kveld har jeg begynt å løpe til og fra toalettet...

Men for all del, fortsett og skrive, jeg vil gjærne høre andres meninger og erfaringer...

Endret av -littleme-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...