Gjest Skeptisk.. Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Tok to Toilax i forgårs kveld og to i går morges i forkant av undersøkelse...jeg reagerte kraftig på disse og låg vel for det meste og vred meg i smerter hele dagen:( Nå undrer jeg på hvor lenge disse tablettene sitter i kroppen og hvor lenge jeg må være beste venn med porselensskåla ??? Noen som kan dele sine erfaringer før jeg blir sprø?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 De virker i ca 24 timer. Når du får begynt å spise og får stabilisert systemet igjen, vil det gå over. De smertene du kjenner er mest sannsynlig kramper/sammentrekninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå