Gjest Gjest_Amanda_* Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg vil gjerne bli strammere "der nede" og tenkte å kjøpe smart balls. Vel, det var inntil jeg så hvor store de er. Holder ikke de seg nærmest på plass av seg selv? Finnes det ingen mindre med tråd? Har sett små kuler, men de er uten tråd. Tror jeg får litt hetta hvis de ikke detter ut så fort jeg vil ha de ut... Erfaringer?
lovenemo Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Disse du mener? De er ikke så store akkurat, jeg er hvertfall fornøyd! Har ikke sett noen mindre med tråd, men det finnes sikkert.. Bare å lete litt rundt!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Synes også de er ganske store. Men jeg får fortsatt følelsen av at de faller ut (selv om jeg må dra litt for å få dem ut, egentlig ), kanskje pga. tråden, så jeg kniper det jeg er kar om likevel. Så sånn sett funker de på meg.
Furstina Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 De där ser mer ut som sexleketöy, det finns andra kulor som är mindre och glatta: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9763246 Eller ett par med plastöverdrag: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9769273 Jag har provat två sorter, ett par var två stora som satt ihop men de hängde kvar av sig själv. De små och glatta är en utmaning och känns som bättre träning, jag måste verkligen knipa för att de inte ska smita ut.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Furstina! Vet du om de kulene du linker til er like store? I første link står det at de asiatiske vaginakulene gjør treningen enkel, men bruk gjerne Smartballs eller Aquaflex en stund før du setter igang med disse. Men det står ingenting om det i siste link. Er de litt større enn de i første?
Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Hvor langt opp skal de føres og hva skal de rengjøres med, de to små trådløse man får kjøpt på kondomeriet? Blir glad for raskt svar!
Furstina Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 De är olika stora. I högerkant på kondomeriets hemsida finns en liten faktaruta, där står de att de guldfärgade kulorna i länk ett är 4,7 cm i omkrets, medan de andra är 6,2 cm. Kolorna ska föras upp ungefär lika långt som en tampong
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå